Sjorszzz Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Hallo weet er iemand hoe het komt dat als ik snel rijd met een auto gaat mijn gta heel erg in plaatjes spelen. en is dit op te lossen??? En nog een vraagje het is bij mij nu zo als ik een topic lees moet ik onderaan eerst de reacties aanklikken om ze te kunnen lezen. En dit was eerder niet zo. toen stonden de reacties nog gewoon onder de vraag. Hoe is dit op te lossen. Edit vergeet de eerste vraag niet. Alvast bedankt voor de hulp Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Wijzig de instellingen voor San Andreas, waarschijnlijk heb je ze te hoog staan, wat je computer dan waarschijnlijk niet aan kan. Over je tweede vraag: klik rechtsbovenaan het topic op Opties en vervolgens op Wijzig naar standaard. Dan staan de berichten weer goed. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.