Jump to content

Ps3 en GTA IV samen


Vegeta

Recommended Posts

Hallo ik wil binnenkort een ps3 gaan kopen maar ik wil iv ook later erbij. Dus ik dacht komt GTA IV mischien samen met een ps3 in een box in de winkel voor b.v. 430 euro inplaats van los van elkaar kopen. EN word die ps3 met 40 gb mischien nog goedkoper volgend jaar in zomervakantie,

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik wil binnenkort een ps3 gaan kopen maar ik wil iv ook later erbij. Dus ik dacht komt GTA IV mischien samen met een ps3 in een box in de winkel voor b.v. 430 euro inplaats van los van elkaar kopen. EN word die ps3 met 40 gb mischien nog goedkoper volgend jaar in zomervakantie,

Ik denk dat dat niet zal gebeuren, in ieder geval het is nog niet bekend tot nu toe. En de Ps3 zal denk ik niet samen met GTA IV te koop zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien komt er niet zo'n officieële GTA IV Pack, maar ik weet haast wel zeker dat bijvoorbeeld de Bart Smit, de Intertoys, of andere locale Gameshops korting geven op een PS3 als je er bijvoorbeeld GTA IV bij koopt. Of het echt mega aanbiedingen zullen zijn weet ik niet, maar je kan er zeker weten voordeel uithalen bij sommige winkels als je een PS3 samen met GTA IV koopt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel zeker dat dat niet gebeurd omdat Rockstar niet van Sony is, en Insomniac enzo wel ;)

Er was eens een pakket: GTA Vice City Stories + PSP voor een paar tientjes meer dan de PSP waard was...

Ik weet niet of er zo'n pakket komt want als ik me goed herinner was er geen 'Playstation 2 met GTA3/VC/SA'.

Het kan natuurlijk wel, maar ik denk dat de Xbox het weer krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou wel een ideale mix zijn!

Heb ook nog geen ps3.

Zoals hierboven al gezegt is, denk ik ook niet dat deze samen verkocht zullen worden.

Zal waarschijnlijk later in de toekomst gedaan worden, als de prijzen goedkoper worden.

C

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel zeker dat dat niet gebeurd omdat Rockstar niet van Sony is, en Insomniac enzo wel ;)

Er was eens een pakket: GTA Vice City Stories + PSP voor een paar tientjes meer dan de PSP waard was...

Ik weet niet of er zo'n pakket komt want als ik me goed herinner was er geen 'Playstation 2 met GTA3/VC/SA'.

Het kan natuurlijk wel, maar ik denk dat de Xbox het weer krijgt.

In bijna alle gevallen komen de packs alleen met eigen ontwikkelde games (heavenly sword pack, motorstorm + resistance pack, rayched and clank pack enz).

Soms komt het wel eens voor dat ze een third party game (zoals PES 2008 pack, en psp vice city stories pack) als pack uitbrengen maar dit gebeurd niet vaak. Alleen als ze denken dat de verkopen van de ps3 er heel erg door kunnen stijgen. Dat zal het ook doen bij GTA 4 dus er is mogelijkheid dat het komt maar ik denk van niet.

En bij de mediamartkt heb je vaak de ps3 voor rond de 379 euro, moet je de folder maar elke week kijken of gewoon een keer langs gaan en vragen of die op dit moment ook in aanbieding is.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

ik wou voor deze vraag geen nieuw topic openen dus stel em ff hier...

ik wil echt zo graag gta IV, ik heb alle delen gespeeld, sommige zelfs dubbel op een andere console!

maar ik heb van de zomer wii gekocht, zit nog met ps2 en nog wat dingen en dan vind ik het toch zonde de ps3 te kopen...

zou het het waard zijn, de ps3 te kopen voor GTA IV?

komt ie nou op PC of nie? (systeemeisen :D ?)

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik wou voor deze vraag geen nieuw topic openen dus stel em ff hier...

ik wil echt zo graag gta IV, ik heb alle delen gespeeld, sommige zelfs dubbel op een andere console!

maar ik heb van de zomer wii gekocht, zit nog met ps2 en nog wat dingen en dan vind ik het toch zonde de ps3 te kopen...

zou het het waard zijn, de ps3 te kopen voor GTA IV?

komt ie nou op PC of nie? (systeemeisen :D ?)

:tu:

Hangt een beetje van jou af. Ikzelf vind het zonde om bijv. 1 game te kopen voor een console die 400 euro is. Maar als het GTAIV is, doe ik het wel. :D

Edit:

Het is nog niet bekend of het voor de PC uitkomt.

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

ik wou voor deze vraag geen nieuw topic openen dus stel em ff hier...

ik wil echt zo graag gta IV, ik heb alle delen gespeeld, sommige zelfs dubbel op een andere console!

maar ik heb van de zomer wii gekocht, zit nog met ps2 en nog wat dingen en dan vind ik het toch zonde de ps3 te kopen...

zou het het waard zijn, de ps3 te kopen voor GTA IV?

komt ie nou op PC of nie? (systeemeisen :D ?)

:tu:

Hangt een beetje van jou af. Ikzelf vind het zonde om bijv. 1 game te kopen voor een console die 400 euro is. Maar als het GTAIV is, doe ik het wel. :D

Edit:

Het is nog niet bekend of het voor de PC uitkomt.

tja... het is een deel dat nu eigenlijk weggezet is voor mn rijbewijs ;)

mja dan zit ik met psp, wii, ps2, pc en dan ps3 ook nog :puh:

ik wacht wel ff af, hopelijk voor pc... hoef ik alleen de game te kopen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik wou voor deze vraag geen nieuw topic openen dus stel em ff hier...

ik wil echt zo graag gta IV, ik heb alle delen gespeeld, sommige zelfs dubbel op een andere console!

maar ik heb van de zomer wii gekocht, zit nog met ps2 en nog wat dingen en dan vind ik het toch zonde de ps3 te kopen...

zou het het waard zijn, de ps3 te kopen voor GTA IV?

komt ie nou op PC of nie? (systeemeisen :D ?)

:tu:

Hangt een beetje van jou af. Ikzelf vind het zonde om bijv. 1 game te kopen voor een console die 400 euro is. Maar als het GTAIV is, doe ik het wel. :D

Edit:

Het is nog niet bekend of het voor de PC uitkomt.

tja... het is een deel dat nu eigenlijk weggezet is voor mn rijbewijs ;)

mja dan zit ik met psp, wii, ps2, pc en dan ps3 ook nog :puh:

ik wacht wel ff af, hopelijk voor pc... hoef ik alleen de game te kopen :schater:

tenzij je pc natuurlijk niet goed genoeg is. ik denk dat IV wel aardig zwaar is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...