.Syfes Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Aan deze sig heb ik 3 uur aan besteedt RATES EN COMMENTS PLEAZ Bewerkt: 22 december 2007 door .Syfes Reageren
kuys Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Aan deze sig heb ik 3 uur RATES EN COMMENTS PLEAZ Op het eerste gezicht erg mooi, op paar puntjes na, wat ik erg mooi vind, is al die leuke effecten met verschillende kleuren, dit past mooi bij je sig en het sprinkt er egt uit. De min puntjes vind ik tog wel je border en je tekst. Je border vind ik wel wat te groot, en volgens mij is 1 pixel wit mooier geweest bij deze sig. Je tekst, tsja, ik vind je tekst niet egt kloppen bij je signature, te saai. mischien zou het mooier zijn als je beetje had ingeblend? Tog wel een dikverdiende 8 door die mooie kleure combinaties:D Kuys Reageren
Ferre Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Je hebt veel mooie effecten gebruikt en al die kleuren zijn wel leuk. Het nadeel is dat het door die effecen een beetje 'plat' wordt. Er zit niet zo veel diepte meer in, maar de stock had dta eerst wel. Het is ook jammer dat zijn voorhoofd er niet meer helemaal op staat. 79% - Wel een aardige sig. Reageren
Heroix Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) De tekst is een minpunt, die witte rand vind ik ook niet zo gepast. Voor de rest ziet het er proper uit, effecten zijn heel goed gelukt, 8/10. Bewerkt: 2 januari 2008 door Heroix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.