maurits d.k. Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 ik heb San Andreas Place Manager gedownload. alleen nu stuit ik op het volgende hoe kan je teleporteren met San Andreas Place Manager en ik heb een andere tool gebruikt om een cordinaat over te nemen. dus ben ik de gymzaal ingegaan iedereen vermoord met een jetpack eruit gevlogen teleporteer ik naar de cordinaten heb ik nog steeds zwart geen gebouw of iets. kan iemand helpen want het duurd heel lang voordat ik alle cordinaten over moet nemen.. gr. maurits Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 ik heb San Andreas Place Manager gedownload.alleen nu stuit ik op het volgende hoe kan je teleporteren met San Andreas Place Manager en ik heb een andere tool gebruikt om een cordinaat over te nemen. dus ben ik de gymzaal ingegaan iedereen vermoord met een jetpack eruit gevlogen teleporteer ik naar de cordinaten heb ik nog steeds zwart geen gebouw of iets. kan iemand helpen want het duurd heel lang voordat ik alle cordinaten over moet nemen.. gr. maurits Kijk even na of je je wel in de goede hemel bevindt. Kijk even op >>deze<< pagina om te zien in welke hemel jou interior zich bevindt. Reageren
maurits d.k. Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 oke ik zal dat proberen... is het zo dat je een keer een huis ziet of dat je een huis binnen vliegt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.