Jump to content

Leukste stuntplaatsen

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarschijnlijk bedoel je andere stuntplaatsen dan de 70 Unique Stunts.

Om maar even een paar te noemen:

In LV heb je the strip. De heg in het midden is unsolid. In het midden van die heg zit een kleine bobbel, langs de gehele lengte van the strip. Als je met volle vaart met een motor eroverheen rijdt kun je behoorlijk ver vliegen :) .

In SF onder de snelweg ligt ergens een hoge grasbobbel. Je kunt er ver over vliegen als je genoeg vaart maakt.

Bovenop Mount Chilliad ligt een memorial steen voor de omgekomen bergbeklimmers of zoiets. Dit kun je als schans gebruiken en de hele weg naar beneden vliegen!

Veel van deze stuntplaatsen vind je door zelf wat rond te rijden op een motor, en je fantasie te gebruiken :) Zoek anders op YouTube stuntfilmpjes, daar vind je vast een hoop inspiratie.

Geplaatst: (bewerkt)

Op het vliegveld van Los Santos en op het vliegveld van Las Venturas zijn ook leuke stunts te vinden, verder kun je in de Desert stunten op de bergen. Dat is ook erg leuk, veel plezier. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

in de desert is ook een soort schans waarmee je over een groot water kan springen. je kan het ook met een quad doen, dan haal je de overkant niet maar kan je er in de lucht afsappen en met een parachute verdergaan.

Geplaatst:
in de desert is ook een soort schans waarmee je over een groot water kan springen. je kan het ook met een quad doen, dan haal je de overkant niet maar kan je er in de lucht afsappen en met een parachute verdergaan.
Dit is een van de 70 Unique Stunts, daar vroeg hij niet om. ;)

Ontopic: Wat ook leuk is:

Pak een tank.

Ga tussen een paar gebouwtjes staan.

Schiet in het rond.

dan zul je keiheid draaiend de lucht invliegen.

geeft een keiharde bonus.

Filmpje:

Doet filmpje niet?: http://nl.youtube.com/watch?v=JyGmrJeJ9LE

Geplaatst:

Nee hoor, dat zijn gewoon stunts zonder mods. Als je een packer neer zet en er met een NRG-500 over gaat kom je namelijk best wel hoog, reken er wel op dat de makers van het filmpje flink hebben moeten oefenen om alle stunts in een keer te lukken. ;)

Geplaatst:
Nee hoor, dat zijn gewoon stunts zonder mods. Als je een packer neer zet en er met een NRG-500 over gaat kom je namelijk best wel hoog, reken er wel op dat de makers van het filmpje flink hebben moeten oefenen om alle stunts in een keer te lukken. ;)

in ht filmpje kwamen er toch ook fietsen voor , is dat dan met een chaet (cjphonehome ik weet wel niet of ie juist is geschreven )

Geplaatst:
in ht filmpje kwamen er toch ook fietsen voor , is dat dan met een chaet (cjphonehome ik weet wel niet of ie juist is geschreven )

Wat is dat voor code dan, probeer ik het ook even ^_^

Tijmentje5 :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is dat voor code dan, probeer ik het ook even ^_^

Tijmentje5 :cya:

Met die cheat kan je 100 feet hoog springen met je fiets.

Maar!! die makers hebben geen cheats gebruikt, daar ben ik zeker van. Zij gebruiken de 'bump' methode. Je gaat vole vaart op een klein, niet hoog hekje af en als je dat hekje bijna raakt, moet je een wheelie trekken. dit gaat zowel met de fiets als met de moto. En als je dat doet, vlieg je dus de lucht in :).

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Eigenlijk is er overal een plek waar je kan stunten, je kunt het zo gek niet bedenken. Onder de ietwat professionelerer stunters onder ons zijn er wat meer stunts te vinden, deze kunnen bijvoorbeeld een klein tikje geven en ze vliegen al een eind door de lucht.

Elk heuveltje kun je al als een stunt gebruiken, mits je de juiste techniek maar toepast. Met wagens kun je proberen een salto te maken, met motors kun je proberen rond je as (360) te draaien. :)

Hierboven zie je ook nog enkele voorbeelden van stunts, en als je zelf ook nog wat dingen wilt leren voor grote mogelijkheden raad ik je aan deze pagina eens goed door te kijken, daar vind je allerlei tutorials. :)

Geplaatst:
Waar zijn de leukste stuntplaatsen in SA?

als je wilt kun je in mijn stunt clan :Injured Gaming.

PM me maar als je geintereseert bent ;)

Geplaatst:

het leukste met stunten is door plekjes te gebruiken die daar niet voor gebruikt zijn. OP een stoep bijvoorbeeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...