Jump to content

Vista Basic

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden.

Sinds kort heb ik een nieuwe pc gehad.

Hij bevalt me prima!

Vista Basic zit er standaard op,alleen begrijp ik niet echt wat je ermee kunt doen..

Wat is het verschil tussen XP en Vista?

Zou iemand mij hier graag meer info over willen geven? ^_^

Alvast bedankt,

Twan

Geplaatst:

Vista is de opvolger van XP. Helaas staat niet iedereen er positief over, maar dat komt ook wel omdat het van XP naar Vista een grote stap is, waardoor niet alle software goed werkt. Vista is in verschillende pakketten verkrijgbaar, meer dan XP. Vista heeft voor de thuisgebruikers Basic (het basispakket), Home Premium (zeg maar XP Home, voor de regelmatige gebruiker), Business (zakelijk) en Ultimate (alles), varierend aan de wensen van de gebruikers.

Naast de verbeteringen onder de motorkap (waaronder de ondersteuning voor DirectX 10), ziet Vista er ook weer iets anders uit en heeft het tal van nieuwe functies. Bekijk anders de Vista site van Microsoft. Kort gezegd is Vista dus de opvolger van XP. :)

Geplaatst:
Vista is de opvolger van XP. Helaas staat niet iedereen er positief over, maar dat komt ook wel omdat het van XP naar Vista een grote stap is, waardoor niet alle software goed werkt. Vista is in verschillende pakketten verkrijgbaar, meer dan XP. Vista heeft voor de thuisgebruikers Basic (het basispakket), Home Premium (zeg maar XP Home, voor de regelmatige gebruiker), Business (zakelijk) en Ultimate (alles), varierend aan de wensen van de gebruikers.

Naast de verbeteringen onder de motorkap (waaronder de ondersteuning voor DirectX 10), ziet Vista er ook weer iets anders uit en heeft het tal van nieuwe functies. Bekijk anders de Vista site van Microsoft. Kort gezegd is Vista dus de opvolger van XP. :)

En zal Gta IV er goed op draaien?

Tenmiste,als hij voor de pc uit zou komen. ^_^

Geplaatst:

Ik heb zelf XP, dat bevalt me erg goed.

Ik heb wel eens bij anderen met Vista gewerkt en ik vind het waardeloos.

Altijd die waarschuwingen enzo en beveiligingen.

En natuurlijk lastig omdat het moeilijk is om alles terug te vinden.

Ze hebben van alles op een andere plaats neergezet.

Doe mij maar XP, als je XP nog ergens hebt zou ik dat erop zetten.

Geplaatst:
En zal Gta IV er goed op draaien?

Tenmiste,als hij voor de pc uit zou komen. ^_^

Als je pc aan de systeemeisen voor GTA:IV zou voldoen, weet ik zeker dat het goed op Vista zal draaien. Je hebt niks aan een nieuwe game die niet met het nieuwste besturingssysteem overweg kan, dus Rockstar moet gewoon zorgen dat het op Vista draait (ook in verband met kopers).

Ik heb zelf XP, dat bevalt me erg goed.

Ik heb wel eens bij anderen met Vista gewerkt en ik vind het waardeloos.

Altijd die waarschuwingen enzo en beveiligingen.

En natuurlijk lastig omdat het moeilijk is om alles terug te vinden.

Ze hebben van alles op een andere plaats neergezet.

Doe mij maar XP, als je XP nog ergens hebt zou ik dat erop zetten.

Die waarschuwingen zijn inderdaad irritant, maar die kun je gelukkig uitzetten. Verder is het gewoon wennen, maar dat lukt vanzelf wel. Bij sommige functies kun je nog wel de oude stijl toepassen (bijvoorbeeld het Configuratiescherm), maar verder is het gewoon wennen. XP is voorlopig ook nog wel goed genoeg, dus het is niet zo dat ik je opdring om Vista te nemen. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...