Grove4L Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) CJ was onbekend bij Salvatore toen ze elkaar ontmoetten (wat niet zo prettig was) in Caligula's Palace. Maar, toen Carl nog in LC leefde, deed hij (CJ) vele klusjes voor zijn zoon, Joey. Salvatore wist volgens Wikigta hiervan. Joey zien we zelf niet terug in GTA San Andreas, maar hij wordt wel bij name genoemd. Carl Johnson verdient tijdens zijn vijfjarig verblijf in Liberty City wat extra geld door auto's te stelen voor Joey's Garage, tot genoegen van Salvatore. Hoe komt het dan dat Salvatore CJ niet herkend in LV? Of vergis ik me (dat kan gebeuren ) ? Bewerkt: 22 december 2007 door Grove4L Reageren
Bling Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Tijdens de kennismaking tussen CJ en Salvatore (missie Freefall), zegt CJ het volgende: Before working with Mr. Rosenberg here, I had the pleasure of doing business with your son, Joey, back in Liberty City. Hier reageert Salvatore op met de zin "You know my Joey? I like that.". Hier slaat dus dat stukje "tot genoegen van Salvatore" op. Ze leren elkaar namelijk pas in SA (Las Venturas) kennen, en niet in Liberty City. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Foutje op Wiki? Dat zou ik maar hier posten. Reageren
Grove4L Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Tijdens de kennismaking tussen CJ en Salvatore (missie Freefall), zegt CJ het volgende:Before working with Mr. Rosenberg here, I had the pleasure of doing business with your son, Joey, back in Liberty City. Hier reageert Salvatore op met de zin "You know my Joey? I like that.". Hier slaat dus dat stukje "tot genoegen van Salvatore" op. Ze leren elkaar namelijk pas in SA (Las Venturas) kennen, en niet in Liberty City. Dus ik had half en half gelijk. Bedankt voor het antwoord! @ MartyCeha: Wikigta is eigenlijk niet fout, want bij de ontmoeting van CJ en Salvatore zegt Salvatore dat hij het leuk vind dat CJ voor zijn Joey gewerkt heeft. Bewerkt: 22 december 2007 door Grove4L Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ik zag de post van Bling niet. Toch wel een beetje vage zin, dit wekt een beetje verkeerde vermoedens op. Ach ja, wie ben ik om daarover te klagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.