GTAgangsta Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Hallo allemaal, Ik heb geen spelcomputer ofzo, maar ik heb wel een goeie pc. Ik zou graag bijv. Saint's Row op pc spelen omdat mij die erg vet lijkt Mijn vraag: Kan dat? Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Nee, je kunt geen games die voor de Xbox360 bedoelt zijn op de PC spelen. De Xbox heeft gewoon een ander systeem waarmee de games worden afgespeeld, waardoor je dus niet een spel van de Xbox360 (of welke andere console dan ook) op de PC kunt spelen. Mocht je Saints Row willen spelen, zul je dus een Xbox360 (of PS3) moeten kopen, of wachten totdat hij misschien nog op de PC verschijnt. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 tsja, da's nou jammer.... Reageren
Advancegta Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Nee, je kunt geen games die voor de Xbox360 bedoelt zijn op de PC spelen. De Xbox heeft gewoon een ander systeem waarmee de games worden afgespeeld, waardoor je dus niet een spel van de Xbox360 (of welke andere console dan ook) op de PC kunt spelen. Mocht je Saints Row willen spelen, zul je dus een Xbox360 (of PS3) moeten kopen, of wachten totdat hij misschien nog op de PC verschijnt. Je kan wel PS2 PS1 N64 GBA NDS Xbox en nog meer games op je pc afspelen maar met de xbox 360 kan dat nog niet. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Het is wel mogelijk, maar dat is illegaal en ga ik dus geen uitspraken over doen. Het speelt ook leuker op een console. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Het is alleen mogelijk om Saints Row op de computer te spelen door je Xbox 360 met je computerscherm te verbinden, een computer versie van Saints Row bestaat helaas niet. Reageren
Harrison Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Je kan Xbox 360-games op de PC spelen en ook andersom doormiddel van een >>> Door Froodooo: illegaal iets, dus niet toegestaan om er hier over te praten <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.