Big Playahh Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 ik heb net een 360 gekocht. maar ik heb een probleem de console pakt de controller niet of anders om IK heb al een paar keer op die knop van controller gedieuwt maar dat lukte dus ook niet kan iemand mij helpen? alvast bedankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Je moet de controller eerst opladen, dan zou je Xbox 360 controller moeten werken. Succes. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Je moet de controller eerst opladen, dan zou je Xbox 360 controller moeten werken. Succes. hij geeft ligt aan op de controller dus ik denk niet dat dat het probleem is maar ik probeer het wel probleem opgelost Bewerkt: 22 december 2007 door Big Playahh Reageren
thug Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) je moet normaal je controller een uurtje of 4 goed opladen want de baterij verbruikt ook als je xbox gewoon af staat en je weet niet hoe lang in de winkels stond dus daarom. Bewerkt: 22 december 2007 door thug Reageren
MNC3 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 De connetie knopje aan controller en xbox 360 doet wonderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.