Jump to content

Niet genoeg video ruimte?


Fbi-Crew

Recommended Posts

Heb je nadat je GTA Vice City voor het laatst hebt gespeeld nog iets anders geinstaleerd? Daar zou het aan kunnen liggen, want als GTA Vice City het eerst deed en nu niet is dat de enige logische oplossing. :)

Jah maar die heb ik er later weer van af gehaalt

Link to comment
Delen op andere websites

Dus er zijn wel andere dingen op geinstaleerd maar die zijn er wel weer van afgehaald, dan zou ik GTA Vice City verwijderen en opnieuw instaleren. Dat zou kunnen helpen, want dit probleem had ik met me vorige computer ook gehad. Succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer dan eens je schijf te defragmenteren, dat kun je doen door naar Start/Alle Programma's/Bureau-accessoires/Systeemwerkset/Schijfdefragmentatie te gaan. Het duurt dan wel even, maar mischien levert het resultaat op. Want je zei dat je nadat je GTA Vice City voor het laatst had gespeeld andere programma's erop had gezet en verwijdert, dan kan een Schijfdefragmentatie dat wel eens oplossen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik weten wat voor videokaart je hebt? (Ik weet dat VC het eerder bij jou deed, maar voor de zekerheid)

Om dit te kunnen weten:

Start > Uitvoeren > typ in: ''DXDIAG'' > wacht even > en klik op beeldscherm.

Zoiets had ik ook bij mijn oude PC, eerst deed alles het en toen kreeg ik net zo'n melding als de jouwe.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik weten wat voor videokaart je hebt? (Ik weet dat VC het eerder bij jou deed, maar voor de zekerheid)

Om dit te kunnen weten:

Start > Uitvoeren > typ in: ''DXDIAG'' > wacht even > en klik op beeldscherm.

Zoiets had ik ook bij mijn oude PC, eerst deed alles het en toen kreeg ik net zo'n melding als de jouwe.

sis 761 heb ik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...