Gijsso Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Hoe kan ik nou iets van internet halen en dat op m'n Memorystick van m'n PSP zetten en dat nou overplaatsen naar m'n PS3?? Het is voor een systeem updat voor m'n PS3 (internet werkt niet op m'n PS3). Ik weet het dat dit m'n derde topic hier over is maar het lukt me nog steeds niet. Plzz help. GTAGijsso Reageren
thug Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) dus je steekt je memorystick in je ps3 en dan naar instellingen dan heb je systeem update daar klik je op,dan heb je twee mogelijkheden update via internet of via opgeslagen medium. je klikt op opgeslagen medium. als dat niet help is er iets goed mis denk ik. Bewerkt: 22 december 2007 door thug Reageren
Velaro Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 1. Download de nieuwste PS3 update op je PC. (Firmware 2.10) 2. Zet die update op je memorystick. 3. Steek die stick in een USB-poort van je PS3. 4. Ga naar Instellingen -> Systeemupdate. 5. Kies update via opgeslagen medium. 6. Kies de inhoud van je memorystick. 7. Installeer de update. (Het is al uitgelegd, maar ik doe het even wat uitgebreider.) Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.