Jump to content

Winrar bestand, te groot ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik had een map met heel veel bestande ingepakt van ongeveer 6 gb omdat mijn computer d8 dat er een virus inzat en het niet accepteerde. Dus ik pakte het in maar nu wil ik het uitpakken met winrar op mijn computer dan zegt ie dit : Only a NFST system suports files larger then 4 gb. Maar ik heb die bestanden echt nodig hoe moet dit ???

Geplaatst:

Het enige wat je kan doen, is het openen van het bestand op een computer met NTFS (wat dat bedoel je waarschijnlijk). Dit is de opvolger van het verouderde FAT32, een bestandssysteem op computers, waar jouw pc dan waarschijnlijk op draait. Je kan dat zien door in de Verkenner > Rechtermuisknop op een schijf > Eigenschappen te openen, waar het bestandssysteem staat. Maar als je FAT32 hebt, moet je een computer met NTFS zoeken. Succes! :)

Geplaatst:

Ow tjah ik een externe hardeschijf waar ik alles op heb staan. En die is een fat 32 ik ga er een NTFS schijf van maken maar kan dat al miijn bestanden wissen als het fout gaat.

Geplaatst:

Als het fout gaat, kan het altijd gebeuren dat er bestanden verloren gaan. Maak daarom eerst een backup, zodat je geen bestanden verliest. Overigens zou ik iemand om hulp vragen als je het nog niet eerder gedaan hebt. Succes! :)

Geplaatst:

ik kopieer die bestanden gwn naar mijn interne hard disk van een van mijn 2 computers. Die zijn allemaal NTFS. En het is al gelukt. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...