Jump to content

Broker, Liberty City


Scarface92

Recommended Posts

Beste leden!

Op Gta4.net staat er een stukje map met de plattegrond van Brooker.

Gemaakt uit alle trailers en de echte screenshots. :Y

bron:klik hier

Ik weet niet of dit al bekend was..?

Mvg,

GrandTheftTwanO

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben het wel erg goed gedaan. De kans is groot dat Broker er zo gaat uitzien maar het is wel klein dus ik vewacht dat het groter is anders wordt het het kleinste eiland in de geschiedenis van GTA.

Zelf vind ik het ook nog klein,alleen hebben ze dit gemaakt uit de trailers en screenshots..

Maar we weten nog lang niet alles over IV,dus ook niet over de plattegrond. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt zeker groter hoor. Die ene weg in het zuiden loopt nog door naar het oosten. En als je goed kijkt, zie je dan geen enkele screen in het oosten ook richting het oosten is gemaakt. Dus het wordt echt nog groter. Weet ik 99% zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt zeker groter hoor. Die ene weg in het zuiden loopt nog door naar het oosten. En als je goed kijkt, zie je dan geen enkele screen in het oosten ook richting het oosten is gemaakt. Dus het wordt echt nog groter. Weet ik 99% zeker.

Een vraagje: Hoe weet jij dat 1 weg naar het oosten en 1 naar het zuiden loopt?? Ze weten niet waar het noorden en waar het zuiden is. Dit is giswerk dus ze kunnen niet weten waar het noorden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt zeker groter hoor. Die ene weg in het zuiden loopt nog door naar het oosten. En als je goed kijkt, zie je dan geen enkele screen in het oosten ook richting het oosten is gemaakt. Dus het wordt echt nog groter. Weet ik 99% zeker.

Een vraagje: Hoe weet jij dat 1 weg naar het oosten en 1 naar het zuiden loopt?? Ze weten niet waar het noorden en waar het zuiden is. Dit is giswerk dus ze kunnen niet weten waar het noorden is.

Aan de stand van de zon en shaduwen in de verschillende screenshots kun je redelijk goed bepalen woor het noorden ligt. En op de getekende map is dat ongeveer de bovenkant. De map van broker die we met verschillende mensen op het engelse forum hebben gemaakt, is inderdaad maar een klein stukje van broker. Er loopt nog hee duidelijk verschillende wegen naar het oosten, en er ligt nog een groot stuk naar het noorden.

Het getekende stuk, is alleen het gebied waar het merendeel van de screens/trailershots tot nu toe gemaakt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat we bij de taxi business onze eerst savehouse hebben roman heeft toch zijn eigen taxi bedrijf en in het begin van het spel moeten we rijden zal wel daar naartoe zijn

Hoe weet jij dat dit in het begin is?

Ze kunnen ook stukjes van verschillende missie's gebruiken hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...