Jump to content

Gta 4 Beta


Fbi-Crew

Recommended Posts

ik heb gehoort dat er een beta is en dat nico bellic (hoofdspeler gta4) er niet zo uit gaat zien als in de trailer

er is ook een map uit gekomen zeggen ze die kleiner is dan vice city en er is geen brandweer in de beta ook zo er en bug in zitten nwaar in nico kan vliegen als het waren en in de beta zouden er veel terug komen van de vorige gta's en voor veel van vice city en liberty city san andreas komt weinig voor in de beta versie en ook bij deze gta zou er een hot coffee zijn

-------------------------------------------------------------------

als dit niet waar is moe je niet naar mij komen ik heb het alleen maar gehoort

Link to comment
Delen op andere websites

Kom jij net terug van een vakantie uit Wonderland ofzo? :puh: Ik heb van al die dingen nog noooooit gehoord!

Sorry dat ik het zo zeg. Maar degene waarvan jij dat gehoord hebt is een rasechte fantast. En was je in de trailer ziet is de béta versie. De béta versie is de versie van het spel voor de release, met alle dingen die nog geschrapt moeten worden er nog in.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt nogal onwaarschijnlijk.

Zeker het hot coffee gedeelte, zou toch stom zijn dat rockstar weet dat ze er problemen mee krijgen, dat ze er dan tijd in gaan steken om het in het spel te krijgen en er dan weer een proces van krijgen :bonk: .

Link to comment
Delen op andere websites

Kom jij net terug van een vakantie uit Wonderland ofzo? :puh: Ik heb van al die dingen nog noooooit gehoord!

Sorry dat ik het zo zeg. Maar degene waarvan jij dat gehoord hebt is een rasechte fantast. En was je in de trailer ziet is de béta versie. De béta versie is de versie van het spel voor de release, met alle dingen die nog geschrapt moeten worden er nog in.

Haha. Wonderland :7:schater: . Ja, mij lijkt diegene ook echt een duimzuiger. En volgende keer leestekens gebruiken a.u.b. .

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zouden ze ooit een 3 trailers en heel veel screenshots maken van een spel dat er héél anders uit gaan zien volgens jou?? bullshit lijkt mij :D

Dan kijk maar eens allemaal verschillende trailers/screens van Vice City, III en SA na. Dan zie je dat er een paar dingen zijn uitgehaald die mensen door middel van screens en trailers ontdekt hebben. Op Youtube staan 3 Beta video's.

>>GTA III beta<<

>>GTA VC beta<<

>>GTA SA beta<<

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zouden ze ooit een 3 trailers en heel veel screenshots maken van een spel dat er héél anders uit gaan zien volgens jou?? bullshit lijkt mij :D

Dan kijk maar eens allemaal verschillende trailers/screens van Vice City, III en SA na. Dan zie je dat er een paar dingen zijn uitgehaald die mensen door middel van screens en trailers ontdekt hebben. Op Youtube staan 3 Beta video's.

>>GTA III beta<<

>>GTA VC beta<<

>>GTA SA beta<<

ik heb zojuist de SA beta video bekeken en er zijn inderdaad best veel veranderingen, maar allemaal kleine. maar om de main character nou te veranderen, ik weet t niet hoor. maarja we zullen het, hopelijk zo snel mogelijk, zien:D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehoort dat er een beta is en dat nico bellic (hoofdspeler gta4) er niet zo uit gaat zien als in de trailer

er is ook een map uit gekomen zeggen ze die kleiner is dan vice city en er is geen brandweer in de beta ook zo er en bug in zitten nwaar in nico kan vliegen als het waren en in de beta zouden er veel terug komen van de vorige gta's en voor veel van vice city en liberty city san andreas komt weinig voor in de beta versie en ook bij deze gta zou er een hot coffee zijn

Dat is de langste zin die ik ooit gelezen heb.

Het hoofdpersonage Nico kan nooit vervangen worden, ze moeten dan de ingame cinemetics, de kleding skins, etc. allemaal weer opnieuw maken en vervolgens volledig bugvrij testen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehoort dat er een beta is en dat nico bellic (hoofdspeler gta4) er niet zo uit gaat zien als in de trailer

er is ook een map uit gekomen zeggen ze die kleiner is dan vice city en er is geen brandweer in de beta ook zo er en bug in zitten nwaar in nico kan vliegen als het waren en in de beta zouden er veel terug komen van de vorige gta's en voor veel van vice city en liberty city san andreas komt weinig voor in de beta versie en ook bij deze gta zou er een hot coffee zijn

-------------------------------------------------------------------

als dit niet waar is moe je niet naar mij komen ik heb het alleen maar gehoort

dat kan nooit waar zijn dan komt de release ook veel later! ! !

Link to comment
Delen op andere websites

PFF Ik heb alleen maar gehoort hoor van een paar vrienden niet van rockstar zelf ofzo
Dat zijn nog geen eens geruchten. Als je zoiets hoort, kijk dan altijd even of je het ergens anders op internet vindt. Zo niet dan is het complete onzin. Vindt je het wel? Dan kijk je of er al een topic over is, en zo niet dan maak je een nieuw topic met bronnen enzo. Hiermee kunnen we niks.
Link to comment
Delen op andere websites

waarom zouden ze ooit een 3 trailers en heel veel screenshots maken van een spel dat er héél anders uit gaan zien volgens jou?? bullshit lijkt mij :D

Dan kijk maar eens allemaal verschillende trailers/screens van Vice City, III en SA na. Dan zie je dat er een paar dingen zijn uitgehaald die mensen door middel van screens en trailers ontdekt hebben. Op Youtube staan 3 Beta video's.

>>GTA III beta<<

>>GTA VC beta<<

>>GTA SA beta<<

ik heb zojuist de SA beta video bekeken en er zijn inderdaad best veel veranderingen, maar allemaal kleine. maar om de main character nou te veranderen, ik weet t niet hoor. maarja we zullen het, hopelijk zo snel mogelijk, zien:D

hey tof man ik wist niet dat er zoveel aan gta3 gesleuteld was

ik had die missie met osama zeker tof gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...