Willem III Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Hey Bestaat er hier ergens een topic over San Andreas Multiplayer? Ik zou graag eens San Andreas Online spelen, maar ik zou niet weten hoe. Is er een goed topic over? Wilt u deze dat a.u.b plaatsen? Thanx Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Hey Bestaat er hier ergens een topic over San Andreas Multiplayer? Ik zou graag eens San Andreas Online spelen, maar ik zou niet weten hoe. Is er een goed topic over? Wilt u deze dat a.u.b plaatsen? Thanx Je kan een 2 multiplayer mods downloaden. SA:MP en MTA. Als je meer van racen houdt raad ik je MTA aan. Hou je meer van DM en free-roam, kies dan voor SA:MP. SA:MP kun je >>hier<< downloaden, MTA >>hier<<. Je moet wel V1 hebben om mods te instaleren. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1 -> Je ziet in het startmenu van SA niks staan. V1.1 -> Je ziet in het startmenu V1.1 staan. V2 -> Je ziet in het startmenu V2.0 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, download >>deze<< downgrader om je V2 te downgraden. Hierna kan je wél modden. Voor meer info over de verschillende multiplayer mods kun je >>hier<< zoeken. Bewerkt: 22 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Willem III Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Hey Bestaat er hier ergens een topic over San Andreas Multiplayer? Ik zou graag eens San Andreas Online spelen, maar ik zou niet weten hoe. Is er een goed topic over? Wilt u deze dat a.u.b plaatsen? Thanx Je kan een 2 multiplayer mods downloaden. SA:MP en MTA. Als je meer van racen houdt raad ik je MTA aan. Hou je meer van DM en free-roam, kies dan voor SA:MP. SA:MP kun je >>hier<< downloaden, MTA >>hier<<. Je moet wel V1 hebben om mods te instaleren. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1 -> Je ziet in het startmenu van SA niks staan. V1.1 -> Je ziet in het startmenu V1.1 staan. V2 -> Je ziet in het startmenu V2.0 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, download >>deze<< downgrader om je V2 te downgraden. Hierna kan je wél modden. Voor meer info over de verschillende multiplayer mods kun je >>hier<< zoeken. Ik heb dus versie 2.00 Ik moet hem nu dus downgraden, maar .. als ik op je link klik zie ik nergens een Download-knop of eender wat staan. Help mij is even Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Bedoel je de link van de downgrader? Je moet op die pagina wat na onder scrollen. Onder de reclame staat in een wit blokje ''Download dit bestand''. Klik daarop en je download hem. Reageren
Willem III Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ik heb een probleem. Het bestand opent niet.. 1) Ik heb het bestand gedownload en wil het openen. 2) Ik open het gedownloade bestand 3) Ik heb het bestand geopent en het 1ste venster opent terug.. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ik heb een probleem. Het bestand opent niet..1) Ik heb het bestand gedownload en wil het openen. 2) Ik open het gedownloade bestand 3) Ik heb het bestand geopent en het 1ste venster opent terug.. Je moet Winrar downloaden om het bestand te kunnen openen. Download winrar >>hier<<. Daarna kun je het bestand uitpakken en downgraden. Reageren
Willem III Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Oke, alles is gelukt Maar ik snap er niet veel van .. er staat nu san andreas multiplayer en ik open het en krijg dit: http://img145.imageshack.us/my.php?image=mod4nl8.png Héhé, uitleg? Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Dat is helemaal goed. In dit vak staan je favoriete servers. Dat kan je linksboven instellen bij die oranje knop met het vinkje. Als je de servers wil die nu online zijn klik je linkonder op internet. Dan krijg je allemaal servers te zien. Dubbel klik op een server en je zit erin. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Druk onderin je scherm op internet en dan krijg je duizenden servers waar je in kunt spelen, door op connect te klikken ga je online in een SA:MP server. Succes. Reageren
Willem III Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Probleempje :$ In al die servers moet je een password geven, maar ik weet er geen.. hoe kan ik nu spelen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Probleempje :$ In al die servers moet je een password geven, maar ik weet er geen.. hoe kan ik nu spelen? Niet in alle servers. Kijk voor een server of er een groen of rood slotje voor staat. Is hij groen hoeft er geen password bij. Is hij rood dan moet je een password geven. Reageren
tjoef Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Probleempje :$ In al die servers moet je een password geven, maar ik weet er geen.. hoe kan ik nu spelen? Als je dubbelklikt op een server, zie je zo een kadertje staan met daarin "Paswoord" en nog wat zever, nietwaar? Daar moet je je niets van aantrekken en gewoon klikken op connect. Alles zou dan normaal moeten werken. Dat paswoord is waarschijnlijk voor de administrator(s) van die server. Reageren
Willem III Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Probleempje :$ In al die servers moet je een password geven, maar ik weet er geen.. hoe kan ik nu spelen? Als je dubbelklikt op een server, zie je zo een kadertje staan met daarin "Paswoord" en nog wat zever, nietwaar? Daar moet je je niets van aantrekken en gewoon klikken op connect. Alles zou dan normaal moeten werken. Dat paswoord is waarschijnlijk voor de administrator(s) van die server. Je hebt gelijk , dan gaat het maar.. er gebeurt niets wat nu ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Probleempje :$ In al die servers moet je een password geven, maar ik weet er geen.. hoe kan ik nu spelen? Als je dubbelklikt op een server, zie je zo een kadertje staan met daarin "Paswoord" en nog wat zever, nietwaar? Daar moet je je niets van aantrekken en gewoon klikken op connect. Alles zou dan normaal moeten werken. Dat paswoord is waarschijnlijk voor de administrator(s) van die server. Je hebt gelijk , dan gaat het maar.. er gebeurt niets wat nu ? Ik zag op een foto in een post hierboven dat je SA geopend had tijdens het opstarten van SA:MP. Heb je SA al opgestart voor je op ''Connect'' klikt, ofniet? EDIT:Veel succes met SA:MP. Bewerkt: 22 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Willem III Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ik had San Andreas ervoor al opgestart. Nu heb ik heb afgesloten en terug op de server geklikt. Het is gelukt! Het downgraden en Multiplayer instaleren! Hartelijk bedankt allemaal ! Bye! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.