Jump to content

Weather mod bestaan die?

Recommended Posts

Geplaatst:

Er zijn weather en tijd cheats voor sa.

Maar bestaan en ook weather mods?

zodat je bijv extra hard kunt laten waaien.

Of dat je het kunt laten sneeuwen. :D

Ik ben er al lang na opzoek maar kan niks vinden.

Ik heb het zelf ook al geprobeerd te modden maar ik kan de weather txd,s niet vinden enzo.

dus kan iemand mij misschien helpen???

Bedankt _O_

Geplaatst:

Ik weet niet of dit iets is wat je zoekt, maar via Google ben ik deze mod tegen ge komen. Die mod zorgt ervoor dat er sneeuw is in GTA San Andreas, sneeuw mods zijn er zat. Maar over andere soorten weer kan ik even niet vinden. Ik hoop dat je aan deze mod wat hebt. :D

Geplaatst:
Ik weet niet of dit iets is wat je zoekt, maar via Google ben ik deze mod tegen ge komen. Die mod zorgt ervoor dat er sneeuw is in GTA San Andreas, sneeuw mods zijn er zat. Maar over andere soorten weer kan ik even niet vinden. Ik hoop dat je aan deze mod wat hebt. :D

Dit wist ik al maar ik ben echt opzoek naar een mod die het kan laten sneeuwen uit de lucht.

En desnoods waar of hoe ik die txd,s van de regendruppels kan vinden.

Zodat ik ze zelf kan modden. :D

Geplaatst:

Dit wist ik al maar ik ben echt opzoek naar een mod die het kan laten sneeuwen uit de lucht.

En desnoods waar of hoe ik die txd,s van de regendruppels kan vinden.

Zodat ik ze zelf kan modden. :D

Dat is helaas tevergeefs.

Regen is een GFX, het zit mergens in de bestanden zoals de gta3.img, particle.txd of waar

dan ook.

Het zit in de .exe, daar zit hoe de regen eruitziet.

Veel mensen op gta-action hebben heel lang ziiten, dus zit het verboren in de .exe :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...