Jump to content

[Fotomanipulatie]Vliegend kasteel op rots

Recommended Posts

Geplaatst:
Dus je hebt de achtergrond van iemand genakt?

Zo zou je het kunnen noemen ja..

Maar ik denk toch dat jij nog even moet gaan opzoeken wat fotomanipulatie nou eigenlijk betekend.

Geplaatst:

het maken van een gemanipuleerde foto met behulp van een andere foto, alleen moet je bij DeviantArt wel toestemming van de maker krijgen om de achtergrond te mogen gebruiken ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Okee en nu even on-topic..

en wie zegt dat ik geen toestemming gevraagd heb?

Bewerkt: door MXR
Geplaatst:

Pff..ik vind het wel jammer hoor. Ik zit gewoon voor de lol een paar plaatjes te bewerken. Ben beniewd wat anderen er van vinden en dan krijg je zoiets terug. Over toestemmingen en weet ik veel wat. En nee inderdaad ik heb geen toestemming gevraagd aan die kerel om zijn plaatje te mogen gebruiken, maar ik heb hier wel een link naar zijn deviantart gezet. Sorry hoor, ik wist dat je uberhaupt toestemming moest vragen om voor de lol wat plaatjes in photoshop te bewerken. Jemig..

Bovendien vind ik het ook een beetje zwak van julie dat julie alleen daar commentara op hebben. Je kon er ook nog even een rate bijzetten, maar dat is weer teveel gevraagd...??

En ik heb dan net niet even de tijd genomen om de maker toestemming te vragen goh.. Nou doe er maar een slotje op en stik erin.

Geplaatst:

Heel mooi! :klap:

Alleen,passen die kleuren om het kasteel er niet bij..

De tekst past er wel mooi bij en je hebt een mooie achtergrond gekozen. 0_0

8/10!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...