MXR Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Hooi.. Ik ben beniewd wat julie er van vinden...en wat ik er nog aan kan verbeteren! En hier zijn de originelen te vinden: de trap De vliegende eilanden Het kasteeltje...kon hem niet meer terugvinden met achtergrond maarja.. Dus commentaar please Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Geweldig! Jou zou het ietsiebietsie meer teskt en pit kunnen geven, maar dit is ook al dik prachtig Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Heel mooi. Maar ik vind die gele en roze kleuren rond het kasteel niet mooi. Ze vloeken nogal met de rest. Reageren
.Antonio Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Dus je hebt de achtergrond van iemand genakt? Reageren
MXR Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Dus je hebt de achtergrond van iemand genakt? Zo zou je het kunnen noemen ja.. Maar ik denk toch dat jij nog even moet gaan opzoeken wat fotomanipulatie nou eigenlijk betekend. Reageren
.Djanick Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 het maken van een gemanipuleerde foto met behulp van een andere foto, alleen moet je bij DeviantArt wel toestemming van de maker krijgen om de achtergrond te mogen gebruiken Reageren
MXR Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) Okee en nu even on-topic.. en wie zegt dat ik geen toestemming gevraagd heb? Bewerkt: 23 december 2007 door MXR Reageren
Froop Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Okee en nu even on-topic..en wie zegt dat ik geen toestemming gevraagd heb? Niemand. Je reactie klinkt alsof je het niet hebt. Reageren
MXR Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Pff..ik vind het wel jammer hoor. Ik zit gewoon voor de lol een paar plaatjes te bewerken. Ben beniewd wat anderen er van vinden en dan krijg je zoiets terug. Over toestemmingen en weet ik veel wat. En nee inderdaad ik heb geen toestemming gevraagd aan die kerel om zijn plaatje te mogen gebruiken, maar ik heb hier wel een link naar zijn deviantart gezet. Sorry hoor, ik wist dat je uberhaupt toestemming moest vragen om voor de lol wat plaatjes in photoshop te bewerken. Jemig.. Bovendien vind ik het ook een beetje zwak van julie dat julie alleen daar commentara op hebben. Je kon er ook nog even een rate bijzetten, maar dat is weer teveel gevraagd...?? En ik heb dan net niet even de tijd genomen om de maker toestemming te vragen goh.. Nou doe er maar een slotje op en stik erin. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Heel mooi! Alleen,passen die kleuren om het kasteel er niet bij.. De tekst past er wel mooi bij en je hebt een mooie achtergrond gekozen. 8/10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.