jerome94 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Ey ik heb een paar mods gedownload en geinstaleerd maar ik kan ze niet vinden Weet iemand waar ik ze kan vinden ?? Alvast bedankt Bewerkt: 22 december 2007 door GTA-Sheep Overbodige afbeeldingen verwijderd Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ey ik heb een paar mods gedownload en geinstaleerd maar ik kan ze niet vinden Weet iemand waar ik ze kan vinden ?? Alvast bedankt Wat heb je gemod? Als je ons zegt wat je gemod hebt kunnen we je misschien beter helpen? Én die plaatjes hoeven niet erbij hoor. Reageren
jerome94 Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ey ik heb een paar mods gedownload en geinstaleerd maar ik kan ze niet vinden Weet iemand waar ik ze kan vinden ?? Alvast bedankt Wat heb je gemod? Als je ons zegt wat je gemod hebt kunnen we je misschien beter helpen? Én die plaatjes hoeven niet erbij hoor. hahaha Ok... Ik heb De bijv de peugeot 206 gemod maar ik kan hem nergens vinden Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ey ik heb een paar mods gedownload en geinstaleerd maar ik kan ze niet vinden Weet iemand waar ik ze kan vinden ?? Alvast bedankt Wat heb je gemod? Als je ons zegt wat je gemod hebt kunnen we je misschien beter helpen? Én die plaatjes hoeven niet erbij hoor. hahaha Ok... Ik heb De bijv de peugeot 206 gemod maar ik kan hem nergens vinden Ik bedoel welke auto IN SA heb je gemod. Zoals de Infernus, Turismo of Cheeta. Dus de auto die je hebt vervangen. Reageren
jerome94 Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ey ik heb een paar mods gedownload en geinstaleerd maar ik kan ze niet vinden Weet iemand waar ik ze kan vinden ?? Alvast bedankt Wat heb je gemod? Als je ons zegt wat je gemod hebt kunnen we je misschien beter helpen? Én die plaatjes hoeven niet erbij hoor. hahaha Ok... Ik heb De bijv de peugeot 206 gemod maar ik kan hem nergens vinden Ik bedoel welke auto IN SA heb je gemod. Zoals de Infernus, Turismo of Cheeta. Dus de auto die je hebt vervangen. Ooohhw Sh*t dan weet ik al wat het probleem is .. ik heb het namelijk niet inplaats van een andere auto gedaan Maar kan je dat misschien uitleggen hoe dat moet??? Via msn ofzo ? mijn msn = >>> Door Wazuup: Email adressen zijn alleen via pb toegestaan.<<< Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Mods instaleer je met een tool genaamd IMG Tool. dat is een tool waarmee je bestanden uit je gta3.img kunt halen en vervangen. >>hier<< kun je IMG Tool downloaden, en >>hier<< vind je een uitgebreidde tutorial hoe je mods in SA zet. Je moet wel V1 hebben om mods te instaleren! Hoe zie ik welke versie ik heb? V1 -> Je ziet in het startmenu van SA niks staan. V1.1 -> Je ziet in het startmenu V1.1 staan. V2 -> Je ziet in het startmenu V2.0 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, download >>deze<< downgrader om je V2 te downgraden. Hierna kan je wél modden. Bewerkt: 22 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
jerome94 Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Mods instaleer je met een tool genaamd IMG Tool. dat is een tool waarmee je bestanden uit je gta3.img kunt halen en vervangen. >>hier<< kun je IMG Tool downloaden, en >>hier<< vind je een uitgebreidde tutorial hoe je mods in SA zet. Je moet wel V1 hebben om mods te instaleren! Hoe zie ik welke versie ik heb? V1 -> Je ziet in het startmenu van SA niks staan. V1.1 -> Je ziet in het startmenu V1.1 staan. V2 -> Je ziet in het startmenu V2.0 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, download [url=" Ik heb V1.1 kan je dan wel modden ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Mods instaleer je met een tool genaamd IMG Tool. dat is een tool waarmee je bestanden uit je gta3.img kunt halen en vervangen. >>hier<< kun je IMG Tool downloaden, en >>hier<< vind je een uitgebreidde tutorial hoe je mods in SA zet. Je moet wel V1 hebben om mods te instaleren! Hoe zie ik welke versie ik heb? V1 -> Je ziet in het startmenu van SA niks staan. V1.1 -> Je ziet in het startmenu V1.1 staan. V2 -> Je ziet in het startmenu V2.0 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, download [url=" Ik heb V1.1 kan je dan wel modden ? Ja, dat kan. Alleen met V2 kan je niet modden. Reageren
jerome94 Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Mods instaleer je met een tool genaamd IMG Tool. dat is een tool waarmee je bestanden uit je gta3.img kunt halen en vervangen. >>hier<< kun je IMG Tool downloaden, en >>hier<< vind je een uitgebreidde tutorial hoe je mods in SA zet. Je moet wel V1 hebben om mods te instaleren! Hoe zie ik welke versie ik heb? V1 -> Je ziet in het startmenu van SA niks staan. V1.1 -> Je ziet in het startmenu V1.1 staan. V2 -> Je ziet in het startmenu V2.0 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, download [url=" Ik heb V1.1 kan je dan wel modden ? Ja, dat kan. Alleen met V2 kan je niet modden. Ok Thnx voor je hulp maar als ik een auto wil modden moet ik toch alleen maar die nieuwe vervangen door een andere auto ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ok Thnx voor je hulp maar als ik een auto wil modden moet ik toch alleen maar die nieuwe vervangen door een andere auto ? Ja, je moet (meestal) de .dff en .txd bestanden vervangen met de nieuwe. Dus BV. Infernus.txd en Infernus.dff in de gta3.img vervangen door Infernus.txd en Infernus.dff in de gedownloadde mod. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.