pasgal Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ik heb een paar vraagjes voor de 100% Over empire building, Als je alle 15 "Jobs" en "you reputation in this buisness is maxed out!" ervoor krijgt van de empire heb je dan de hele buisnis van die catagorie af? En telt dat dan voor alle locaties? Zijn er meer dan 15 "jobs" per buisniss? En hoef je hier ook maar de zijmissie's zoals "Playgrond on the dock" en enz ook maar 1 keer te doen voor de 100%? en telt dat dan ook voor SA en LCS? Alvast super bedankt! Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ik heb een paar vraagjes voor de 100% Over empire building, Als je alle 15 "Jobs" en "you reputation in this buisness is maxed out!" ervoor krijgt van de empire heb je dan de hele buisnis van die catagorie af? En telt dat dan voor alle locaties? Zijn er meer dan 15 "jobs" per buisniss? En hoef je hier ook maar de zijmissie's zoals "Playgrond on the dock" en enz ook maar 1 keer te doen voor de 100%? en telt dat dan ook voor SA en LCS? Alvast super bedankt! Als je alle 15 jobs hebt gedaan voor de Empire Building en je reputation in the business is Maxed out, dan heb je die soort Empire Building voltooid. Dit geldt voor alle locaties van de Empire Building. Dus als je een keer voor bijvoorbeeld Protection Racket 15 jobs voltooit op een bepaalde locatie, dan geldt dit ook voor andere locaties waar jij een Empire Building hebt staan. Als je dan een Protection Racket bouwt op bijvoorbeeld High-Roller, dan zie je het verschil in geld. Je kunt inderdaad verder gaan dan die 15 jobs per business om meer geld te verdienen. Alle zijmissies in VCS hoef je maar een keer te doen voor de 100% en als het goed is geldt dit ook voor SA en LCS. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Ik heb een paar vraagjes voor de 100% Over empire building, Als je alle 15 "Jobs" en "you reputation in this buisness is maxed out!" ervoor krijgt van de empire heb je dan de hele buisnis van die catagorie af? En telt dat dan voor alle locaties? Ja, je hoeft maar één keer tot level 15 te spelen en dan heb je deze categorie gehaald. En dat telt inderdaad voor alle locaties.Zijn er meer dan 15 "jobs" per buisniss?Voor de 100% hoef je er maar 15, maar je kunt altijd doorgaan als je dat wilt.En hoef je hier ook maar de zijmissie's zoals "Playgrond on the dock" en enz ook maar 1 keer te doen voor de 100%? en telt dat dan ook voor SA en LCS?Jep, deze hoeven allemaal maar een keer gedaan te worden. Die van San Andreas ook, en die van Liberty City Stories ook, op een na. De zijmissie Slash TV van Liberty City Stories dient twee keer gedaan te worden. Edit: Zu spät.. Bewerkt: 22 december 2007 door ASPHALT Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik had nog ook even een vraag. Moet je bijvoorbeel voor Drugs missie van empire ook 15 missies te doen of is 6 genoeg? Reageren
pasgal Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik had nog ook even een vraag.Moet je bijvoorbeel voor Drugs missie van empire ook 15 missies te doen of is 6 genoeg? Nee, zoals ik het heb begrepen van Colonel Cortez moet je door tot level 15 Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik had nog ook even een vraag.Moet je bijvoorbeel voor Drugs missie van empire ook 15 missies te doen of is 6 genoeg? voor 100 procent moet je alle 15 levels doen eens dat je ze hebt uitgespeeld zullen er nog missies komen in die categorie maar die tellen niet meer mee voor de 100 procent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.