MeLcHiiOr Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 die eerste missie van og loc lukt me maar niet CJ wil maar niet goed dansen ik ontvang telkens bad bad bad dat soort dingen ik kom hoogstens tot 1357 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 die eerste missie van og loc lukt me maar niet CJ wil maar niet goed dansenik ontvang telkens bad bad bad dat soort dingen ik kom hoogstens tot 1357 Als je San Andreas voor de PC hebt. Probeer dan eens je instellingen lager te zetten, hierdoor kan je spel soepeler lopen en kan je ook beter dansen. Ga ook op zoek naar een bepaald ritme. Daardoor kan het ook makkelijker gaan voor sommige. Als de missie echt niet lukt kun je mits je op de PC speelt >>hier<< je savegame plaatsen en hem iemand anders laten doen. Kijk wel eerst bij >>De regels<<. Als je de PS2 versie hebt kun je >>hier<< je savegame voor de PS2 plaatsen. Je moet dan wel Armax hebben! Veel succes. Reageren
pasgal Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 die eerste missie van og loc lukt me maar niet CJ wil maar niet goed dansenik ontvang telkens bad bad bad dat soort dingen ik kom hoogstens tot 1357 In het begin is het wel irritant om dat te doen maar als je een paar keer die missie overdoet of in de dansclub gaat dansen dan gaat het al stukken beter en hoe meer je oefent in de dansschool hoe beter CJ ook nog gaat dansen. En als het dan nog niet lukt kun je nog altijd een save game aanvragen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Daar zal het allemaal wel niet mee te maken hebben, het is een kwestie van goed timen. Als het rondje om het pijltje heen is dan druk je op het juiste pijltje, als je het wat langer achter elkaar volhoud zal er good op je scherm komen te staan. En als je het nog langer volhoud zal er perfect op je scherm komen te staan, en dan lopen de punten binnen. Succes met de missie. Reageren
Donwell Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Overigens is het ook nog wel een goede tip om op de beat te dansen. Tijdens het nummer hoor je een beat, en als je daar het ritme mee aanhoudt moet het verder wel lukken. Meer hulp kan ik niet bieden, die is al gegeven. Succes met de missie. Reageren
Picaku Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik haal hem altijd makkelijk...alleen ik weet niet wat je moet doen als er een schuin pijltje staat! Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik haal hem altijd makkelijk...alleen ik weet niet wat je moet doen als er een schuin pijltje staat!Als er een schuin pijltje staat bijvoorbeeld naar rechtsboven, dan moet je twee toetsen op je toetsenbord (of controller) indrukken. In het voorbeeld dat het pijltje naar rechtsboven wijst, druk je dus op het pijltje naar boven en het pijltje naar rechts, wat je samen kunt zien als rechtsboven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.