Jump to content

Seriueze fout!


Dastard

Recommended Posts

Op WIKIGTA staat er hier dat je na de missie "The Job" de bank atijd kan overvallen :? Bij mij klopt dit niet, want ik heb zojuist gaan kijken en ik kost de bank niet in,ook staat er dat "The Job" outfit verschijnt in de bosjes, terwijl het verschijnt in de Malibu-club privé ruimte..

Heeft iemand anders dit ook?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt hem wel degelijk overvallen hoor. :) Je hoeft ook niet per sé dat pak aanhebben, je kunt ook in een andere kloffie naar binnen. Na de missie zijn de bankdeuren ook open, dus je kunt naar binnen. Pas als je naar achteren gaat, de trappen op, zul je politie krijgen. In diverse ruimtes zullen geldpakketjes liggen die je kunt oprapen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan inderdaat de bank overvallen. Het enigste wat je hoeft te doen is de bank binnen te lopen, de trap op gaan, alle gangen uitlopen en dan kom je in een kamer met maar drie geld paketjes. Complete tijd verspilling dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Op WIKIGTA staat er hier dat je na de missie "The Job" de bank atijd kan overvallen :? Bij mij klopt dit niet, want ik heb zojuist gaan kijken en ik kost de bank niet in,ook staat er dat "The Job" outfit verschijnt in de bosjes, terwijl het verschijnt in de Malibu-club privé ruimte..

Heeft iemand anders dit ook?

ja ik heb dat ook groetjes soulja_boy

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...