Dastard Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Op WIKIGTA staat er hier dat je na de missie "The Job" de bank atijd kan overvallen Bij mij klopt dit niet, want ik heb zojuist gaan kijken en ik kost de bank niet in,ook staat er dat "The Job" outfit verschijnt in de bosjes, terwijl het verschijnt in de Malibu-club privé ruimte.. Heeft iemand anders dit ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 nooit geweten dat je de bank altijd kon overvallen, ik zal het eens proberen, nadat ik weet hoe je een back-up maakt van alleen gta vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Je kunt hem wel degelijk overvallen hoor. Je hoeft ook niet per sé dat pak aanhebben, je kunt ook in een andere kloffie naar binnen. Na de missie zijn de bankdeuren ook open, dus je kunt naar binnen. Pas als je naar achteren gaat, de trappen op, zul je politie krijgen. In diverse ruimtes zullen geldpakketjes liggen die je kunt oprapen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Maar je hebt (volgens mij) wel gelijk met dat overval-pak. Het verschijnt niet in de bosjes, maar in de privé-ruimte van The Malibu, dat is waar. Post het bij het topic: Foutje Gevonden? en ze zullen het aanpassen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2007 het klopt trouwens ook niet helemaal als ze zggn dat je de bank altijd kan overvallen, want op de grondliggende pakjes oprapen noem ik geen overvallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 Om die op te kunnen rapen moet je eerst de bank overvallen, want die dingen liggen volgens mij in een kluis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Je kan inderdaat de bank overvallen. Het enigste wat je hoeft te doen is de bank binnen te lopen, de trap op gaan, alle gangen uitlopen en dan kom je in een kamer met maar drie geld paketjes. Complete tijd verspilling dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Waar is die bank kan hem niet meer vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Waar is die bank kan hem niet meer vinden Ga vanaf Starfish Island richting 't westelijke eiland; Als je over de brug bent ga je rechts en na een tijdje zie je El Banco Corrupto Grande aan je linkerhand. Ziehier voor een screenshot: *KLIK*. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Ik heb het zojuist uitgeprobeerd, en idd, het werkte. Bedankt BTW. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulja_boy Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Op WIKIGTA staat er hier dat je na de missie "The Job" de bank atijd kan overvallen Bij mij klopt dit niet, want ik heb zojuist gaan kijken en ik kost de bank niet in,ook staat er dat "The Job" outfit verschijnt in de bosjes, terwijl het verschijnt in de Malibu-club privé ruimte..Heeft iemand anders dit ook? ja ik heb dat ook groetjes soulja_boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.