Jump to content

555 We Tip

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kom vast te zitten bij 555 We Tip, de tweede The Thruth missie in San Fierro.

Ik vind dat ik te weinig tijd heb bij dat laatste stuk, mijn rijstijl past al helemaal

niet bij de missie :duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh:

Weet iemand een afsnijweggetje waar zelfs een "Crash Freak" geen schade krijgt?

Alvast bedankt iedereen!

Geplaatst: (bewerkt)

Een tip is om over de tramwegen te rijden, en hopen dat er geen tram aan komt. En goed uitkijken voor de auto's die een afslag willen nemen, want die kunnen je wel eens afsnijden. Succes met de missie. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Een manier is inderdaad om over de tramwegen te rijden, maar daar alleen zal het niet mee lukken. Houdt goed in je hoofd dat er altijd een auto af kan slaan. Zodra je van het hotel wegrijdt, kun je zo roekeloos rijden als je wilt, maar zodra de drugs in de wagen zit mag hij niet meer kapot. Rijdt inderdaad allereerst rustig over de trambaan, maar ga niet te snel. Gebruik je functie om goed rond te kijken en op heuveltjes. Rijdt wel redelijk snel. Het is verder goed de weg kennen, en daarmee wil ik je ook de laatste tip meegeven: Rijdt de route een paar keer buiten de missie om, en probeer dat binnen 2 minuten helemaal te doen. ;)

Succes :Y

Geplaatst:

Rij, als je terug moet naar Doherty Garage, keihard, en als je de auto vol drugs hebt, rijd dan senl maar zo voorzichtig mogelijk. (Routebeschrijving): Ga vanaf Doherty Garage naar links, eerste weg rechts, dan moet je nog een klein stukje dat je vanzelf wel ziet.

Veel succes! (PS: Hier heb ik ook moeite meegehad)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je cheater bent,en goed kunt vliegen zal ik de code doen''Auto's kunnen vliegen''.Hier de cheat:*Klik*

Succes ermee :bier:

Bewerkt: door Gino99
Geplaatst:

Nog een tip voor 555 We Tip :puh: :

Zorg dat je geen politie andacht krijgt (sterren), want dan is de missie ook gefaald. (Omdat ze dan weten wat je van plan bent, en daarmee kan je je list om de DA te pakken niet voltooien.)

Geplaatst:

:D Bedankt Iedereen :D

:tu: Ik heb hem gehaald :tu:

:duh: Bij die missie daarna wist ik niet wat je moest doen :duh:

^_^ Maar je moet hem begraven met zijn toilethokje ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...