Jump to content

downloaden->en in het spel plaatsen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik snap er niks meer van, als ik een bestand download (kijk afbeelding)

(wegens reclame link eruit gehaald)

tot zover snap ik het downloaden, maar om het in het spel te zetten? dan raak ik het helemaal kwijt

kan iemand mij een goede uitleg tonen zonder behulp van andere bestandjes downloaden? (bijvoorbeel één of andere mod van een site)

alvast bedankt!

Geplaatst:

Als je dff en txd bestandjes moet vervangen kun je dat het beste doen met IMG Tool 2, die hier te downloaden is. Verder kun je het beste de bijgeleverde Readme lezen, daar zult waarschijnlijk stap voor stap de instalatie in staan. Succes. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

GTA San Andreas Mod

This mod was created by italian modders!

Credits: God_of_GTA (SA map), Al[e]ssio (textures & skin for Carl Johnson and textures for pedestrians), LinoLinux (modded timecycle.dat and particle.txd), El Presy (fixed Voodoo Cabrio textures), The Sgrash (loadsc0.txd) Kharonte (GTA SA icon), Item (fronten.txd), Bl@ScO (orange water in particle.txd)!

Thanks to: others modders who support us and all GTANetwork.it forum community

Authors websites:

reclame verwijderd

How to install: Copy all the files in folders specified in the ZIP!

MAP: This map contains a lot of objects and these are not supported by the original .exe so you have to mod it in a simple way explained step by step here!

1)Download the program VC Limit Adjuster from here:

http://www.gtanetwork.it/zone/pafiledb.php...ile&id=1517

2)Backup your gta-vc.exe and open with this program the .exe of Vice City that should be in:

C:\Programs\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\gta-vc.exe

hier komen mijn nummers niet overeen

As you can see there’s a red number! This means that supported number of visible items is surpassed!

Now you have to increase the number of Dummys and Buildings! Increase it up until you see the lateral number turn from red to green!

en als ik hier de cijfers verander net als deze dan krijg ik geen toegang om het te veranderen

verder snap ik niet hoe hij met dit bestand gta sa erin zet want ik heb het nergens geselecteerd naar mijn weten,

kan iemand mij verder helpen?

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst: (bewerkt)

Hiermee installeer je de mod ook niet, hiermeel zorg je ervoor dat de limieten aangepast worden zodat de mod erin past. In de readme staat: "How to install: Copy all the files in folders specified in the ZIP!"

Daar gaat het om. Het mapje to_data bijvoorbeeld; de bestanden daarin (gta_vc, timecyc, timecyc_foggy) moet je in de data map van je GTA zetten. De map in de to_maps map (in de to_data map) moet je in de maps map van GTA zetten. Dit doe je ook zo bij to_icons, to_skins, to_txd en de losse bestanden in to_models. De bestanden in de to_gta3 map (in de to_models map) moet je met behulp van IMGTool 2.0 in het bestand gta3.img zetten.

Met deze IMGTool open je het gta3.img bestand, zoek je naar bmybb.txd, bmycr.txd, etc etc, voodoo.txd en deze vervang je door de bestanden die in de to_gta3 map van de mod zitten.

Als je de link er in het begin gewoon bij had gegeven, was dat trouwens geen reclame, maar gewoon een hulpmiddel voor mensen die je willen helpen. Zo moeten we met Google zelf de mod opzoeken om 'm goed te bekijken en dat is alleen maar extra werk.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

ik begin het stukje bij beetje te snappen, het installeren van een mod. voor de geïntereseerden: de mod komt van GTAcrime.nl bij downloads vice city en dan maps, bovenaan sa mod voor vice

Geplaatst:

Hey, nog een probleem,

ik moet deze map:

Met deze documenten:

Hier ergens plaatsen:

Maar ik weet niet waar! want dat staat er niet bij! zou iemand mij kunnen helpen?

Geplaatst:
Hey, nog een probleem,

ik moet deze map:

Met deze documenten:

Hier ergens plaatsen:

Maar ik weet niet waar! want dat staat er niet bij! zou iemand mij kunnen helpen?

De map zegt het al zelf. :puh: De gta3.img. Deze moet je openen met de IMG tool. Je kunt IMG tool >>hier<< downloaden.

Lees de readme goed door van de mod om te kijken wat je allemaal moet doen. Veel succes. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...