Jopper47 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Hey iedereen, Weet iemand hoe ik aan de Mr.Whoopee kan komen? Ik wil hem graag in GTA III hebben. Alvast bedankt, Van Johannes47 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Start op eiland nummer 1 de brandweermissie en begin met het blussen van de branden. De 5e auto die spawnt en die geblust moet worden zal Mr. Whoopee zijn Stap uit je brandweerauto (mission failed) en neem de Mr. Whoopee mee naar 1 van je save-huizen. Erin rijden, deur dicht, spel opslaan, klaar Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Je kunt ook in de missie I scream you scream als je de Mr.Whoopee gestolen hebt die in je garage zetten en jezelf dan dood laten gaan, dan staat de Mr.Whoopee namelijk ook in je garage. Reageren
claud Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Start op eiland nummer 1 de brandweermissie en begin met het blussen van de branden. De 5e auto die spawnt en die geblust moet worden zal Mr. Whoopee zijn Stap uit je brandweerauto (mission failed) en neem de Mr. Whoopee mee naar 1 van je save-huizen. Erin rijden, deur dicht, spel opslaan, klaar werktn dat ook bij lcs? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Nou dat zou je zelf moeten uitproberen, zelf denk ik dat dit niet bij GTA Liberty City Stories het geval is. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Je zal natuurlijk ook een carspawner kunnen downloaden Reageren
Jopper47 Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik weet genoeg, ik ga meteen de firefight missies starten! Van Johannes47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.