Jump to content

effen een vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

hoeveel zal de ps3 van prijs afnemen weet iemant dat ik denk 250 euro volgend jaar in de vakantie met 2 controlers :tu:

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• danielb

10

• philip14

5

• michael50000

3

• Dx11

2

Geplaatst:

hoeveel zal de ps3 van prijs afnemen weet iemant dat ik denk 250 euro volgend jaar in de vakantie met 2 controlers
:tu:

Dit kan je beter in het grote PS3 topic kwijt. Hier is de link:

Geplaatst:

Of de Playstation 3 volgend jaar 250 euro word weet ik niet, maar de prijs van de Playstation 3 zal heus nog wel een keer dalen. Dat is met alle consoles zo. :Y

Geplaatst:
hij wordt nooit geen 250 euro. de productie kosten zijn al meer dan dat...

dat is niet waar de Ps2 was in die tijd ook heel goed en heeft ook 600 euries gekost nu kost hij nog maar 130-150.

de materialen worde steeds goedkoper

maar zoals al vermeld is dit is niet de goede plaats voor deze topic :slotje:

thagtaking

Geplaatst:

Ik denk eerlijk gezegd dat de ps3 pas weer goedkoper wordt als de ps4 uit is, wat dus nog heel lang duurt, want de productiekosten van een ps3 zijn zo hoog dat sony per verkochte console verlies maakt (ja echt waar) en de winst uit andere producten en spellen enz moet halen.

Geplaatst:
Ik denk eerlijk gezegd dat de ps3 pas weer goedkoper wordt als de ps4 uit is, wat dus nog heel lang duurt, want de productiekosten van een ps3 zijn zo hoog dat sony per verkochte console verlies maakt (ja echt waar) en de winst uit andere producten en spellen enz moet halen.

dat is wat ik ook al zei. als ze er nu 400 euro voor vragen en ze draaien al verlies gooien ze er niet nog eens 150 euro verlies bovenop. ze verkopen sowieso al niet zo veel.

Geplaatst:
Verkopen ze niet veel??

Ik weet niet waar jij woont maar volgens mij verkoopt de ps3 nu best goed hoor.

in belgie ja zeer goed

Geplaatst:

volgens mij verkoopt hij minder dan verwacht, omdat de ps2 nog niet zo heel erg verouderd is. als je nou kijkt naar de nintendo gamequebe, ja die was wel aan vervanging toe, daarom is er nu ook de wii

Geplaatst:

Daar geloof ik niks van :N

Geplaatst: (bewerkt)

En toch heeft hij gelijk hoor :puh:

Bewerkt: door nationalist
Geplaatst:

Oke ;) beetje onlogisch vind ik

Geplaatst: (bewerkt)

Oke ;) beetje onlogisch vind ik

juist niet onlogisch, ze draaien nu al verlies op de ps3 dus het is zelfs meer dan logisch. als ze hem nog verder laten zakken dan kunnen ze de games afdeling van sony wel opdoeken denk ik

Verkopen ze niet veel??

Ik weet niet waar jij woont maar volgens mij verkoopt de ps3 nu best goed hoor.

als je het vergelijkt met de wii en 360 verkopen ze gewoonweg slecht.

Bewerkt: door danielb
Geplaatst:

De PS3 is gewoon een beetje het kaviaar onder de consoles. Je betaald wat maar krijgt ook best veel voor terug. Maar niet elke gamer heeft nu eenmaal zoveel geld, dus logisch dat hij minder verkoopt dan bijvoorbeeld de goedkope Wii met zijn PS2 graphics.

Wanneer de PS3 voor €350 in de winkels ligt ga ik hem gelijk halen. Heb ik ook zo bij de PS2 gedaan, toen kreeg ik er Final Fantasy bij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...