Jump to content

effen een vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:
De PS3 is gewoon een beetje het kaviaar onder de consoles. Je betaald wat maar krijgt ook best veel voor terug. Maar niet elke gamer heeft nu eenmaal zoveel geld, dus logisch dat hij minder verkoopt dan bijvoorbeeld de goedkope Wii met zijn PS2 graphics.

Wanneer de PS3 voor €350 in de winkels ligt ga ik hem gelijk halen. Heb ik ook zo bij de PS2 gedaan, toen kreeg ik er Final Fantasy bij.

Niet echt, meer een erg luxe maaltijd zonder smaak.

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• danielb

10

• philip14

5

• michael50000

3

• Dx11

2

Geplaatst:
De PS3 is gewoon een beetje het kaviaar onder de consoles. Je betaald wat maar krijgt ook best veel voor terug. Maar niet elke gamer heeft nu eenmaal zoveel geld, dus logisch dat hij minder verkoopt dan bijvoorbeeld de goedkope Wii met zijn PS2 graphics.

Wanneer de PS3 voor €350 in de winkels ligt ga ik hem gelijk halen. Heb ik ook zo bij de PS2 gedaan, toen kreeg ik er Final Fantasy bij.

dat slaat weer op niks...een luxe maaltijd zonder smaal kom op zeg!

Geplaatst:

nouja hij heeft wel een beetje gelijk. het is opzich een krachtige machine maar het games aanbod is aardig bagger, en wordt ook niet zóveel beter voor zover ik weet. de releases in het eerste halfjaar van 2008 vallen nog erg tegen. tenminste als je kijkt naar het aantal exclusives, want die maken uiteindelijk de console

Geplaatst:

nouja hij heeft wel een beetje gelijk. het is opzich een krachtige machine maar het games aanbod is aardig bagger, en wordt ook niet zóveel beter voor zover ik weet. de releases in het eerste halfjaar van 2008 vallen nog erg tegen. tenminste als je kijkt naar het aantal exclusives, want die maken uiteindelijk de console

het spellenaanbod is idd slecht,maar of de exclusives de console maken??Ik kan alvast niet wachten op het exclusive GranTurismo5 en zeg nu niet dat dat een sleecht spel is,en er zullen nog veel games komen,maar inderdaad,dit zal nog een lange tijd duren voor het echt degelijk wordt!

Geplaatst: (bewerkt)

Aangezien de ps3 meer kracht en graphics bied dan dat ze nog kunnen maken kun je inderdaad neit het beste uit de ps3 halen, van de xbox360 word al meer dan het maximale uit de console gehaald en eind 2008 staan er hele mooi spellen op het lijstje van de ps3 die te zwaar zullen zijn voor de 360.

Maar nog even 1 ding... We ztten hier in het GTA IV forum, dit topic hoort in het consoles & beurzen sub-forum te horen... ^_^

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst:

dat valt wel mee sony heeft alleen een betere processor, een even goede videoprocessor en zelfs minder geheugen dan de 360. dus uiteindelijk komt het erop neer dat ze evengoede prestaties neerzetten, behalve qua berekeningen. de processor van de ps3 wordt nu eigenlijk gewoon genekt door het geheugen en de videoprocessor. ik moet ook zeggen dat er vrij veel goeie games op de lijst staan qua exclusives voor 2008 maar als je ze naast die van de 360 legt is het nog niet zoveel.

en de exclusives zijn echt heel belangrijk. als ze alleen maar multiplatform games maken koopt iedereen een 360 omdat dat gewoon goedkoper is. (tenzij je er een HD-DVD speler bij gaat kopen, wat helemaal niet nodig is) maarja er moet toch concurrentie zijn anders gaan ze er met de pet naar gooien en dan verbeterd er niks meer

Geplaatst:
dat valt wel mee sony heeft alleen een betere processor, een even goede videoprocessor en zelfs minder geheugen dan de 360. dus uiteindelijk komt het erop neer dat ze evengoede prestaties neerzetten, behalve qua berekeningen. de processor van de ps3 wordt nu eigenlijk gewoon genekt door het geheugen en de videoprocessor. ik moet ook zeggen dat er vrij veel goeie games op de lijst staan qua exclusives voor 2008 maar als je ze naast die van de 360 legt is het nog niet zoveel.

en de exclusives zijn echt heel belangrijk. als ze alleen maar multiplatform games maken koopt iedereen een 360 omdat dat gewoon goedkoper is. (tenzij je er een HD-DVD speler bij gaat kopen, wat helemaal niet nodig is) maarja er moet toch concurrentie zijn anders gaan ze er met de pet naar gooien en dan verbeterd er niks meer

Mag ik je er even op wijzen dat het geheugen van de ps3 uitbreidbaar is tot 500 gig

Geplaatst:
Mag ik je er even op wijzen dat het geheugen van de ps3 uitbreidbaar is tot 500 gig

1: hij bedoelt waarschijnlijk werkgeheugen wat je niet kan uitbreiden, wat jij bedoelt noemt men geen geheugen maar opslagruimte.

2: er zijn nog geen 500gb S-ATA 2,5 inch schijven (alleen die passen in de ps3) de grootste is 320 gb.

over de laatste weet ik niet 100% zeker misschien is dat korte tijd geleden veranderd.

Geplaatst:

Sony verkoopt voor het ogenblik de PS3 met verlies, omdat de productiekosten hoger zijn dan voor het bedrag dat ze hem nu verkopen. Ze proberen het verlies te minimaliseren door de spellen aan 70€ te verkopen...

Verwacht dus niet een prijsdaling voor binnenkort.

Geplaatst:

1: hij bedoelt waarschijnlijk werkgeheugen wat je niet kan uitbreiden, wat jij bedoelt noemt men geen geheugen maar opslagruimte.

2: er zijn nog geen 500gb S-ATA 2,5 inch schijven (alleen die passen in de ps3) de grootste is 320 gb.

over de laatste weet ik niet 100% zeker misschien is dat korte tijd geleden veranderd.

ik bedoel idd het werkgeheugen, ik snap nog steeds niet dat mensen dat verwarren met schijfruimte

Geplaatst:

ik bedoel idd het werkgeheugen, ik snap nog steeds niet dat mensen dat verwarren met schijfruimte

Omdat consolegamers niet zo veel verstand hebben van pc's en die shit. Wij willen gewoon gamen en niet weten wat er allemaal onder de kap zit

Geplaatst: (bewerkt)

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry850950

voor wie denkt dat er dan toch geen mooie exclusives komen op PS3

L.A. noire moet echt mooi worden denk ik !,maar of het effectief exclusive wordt??op rockstar games staat 'platforms:to be announced'(platforms:nog aan te kondigen)

http://www.rockstargames.com/lanoire/splash.html

Bewerkt: door michael50000
Geplaatst:

Hoe lang bestaat de xbox nou?

En hoe lang de PS3? Amper een jaar uit in europa en gelijk dat de ps3 geen goede exclusiefs heeft.....

Als je nou even wacht en daarna pas gaat vergelijken.

RoMaL

Geplaatst:

Omdat consolegamers niet zo veel verstand hebben van pc's en die shit. Wij willen gewoon gamen en niet weten wat er allemaal onder de kap zit

maar dan nog loopt iedere console-gamer te blèren dat hun console sterker is...

En hoe lang de PS3? Amper een jaar uit in europa en gelijk dat de ps3 geen goede exclusiefs heeft.....

RoMaL

de PS3 is al langer uit in Amerika en Japan, dus wachten is niet nodig. en zoveel tijd zat er eigenlijk niet tussen. de wii is ook minder lang te koop dan de PS3 en verkoopt beter dan de 360 en heeft zoveel meer exclusives dan de PS3. dan kan je wel gaan lullen dat dat komt omdat ze het moeilijk kunnen porten maar dan nog zijn het exclusives

Geplaatst:

maar dan nog loopt iedere console-gamer te blèren dat hun console sterker is...

RoMaL

de PS3 is al langer uit in Amerika en Japan, dus wachten is niet nodig. en zoveel tijd zat er eigenlijk niet tussen. de wii is ook minder lang te koop dan de PS3 en verkoopt beter dan de 360 en heeft zoveel meer exclusives dan de PS3. dan kan je wel gaan lullen dat dat komt omdat ze het moeilijk kunnen porten maar dan nog zijn het exclusives

Nogal logisch dat de wii meer exclusives heeft, de wii heeft namelijk ook een Unieke besturing, wat je niet zomaar poort

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...