Jump to content

effen een vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

@danielb en philip14

het ligt inderdaad een stuk bij de besturing zoals philip14 zegt en ook omdat NINTENDO zelf een hoop games maakt,maar bekijk de link naar de lijst die ik in men vorig bericht plaatste en je ziet dat PS3 een mooie toekomst heeft!!!! luister naar romal zijn wijze woorden,ik ben tevreden met een console waar exclusives iets langer uitblijven, maar waarbij ik tenminste zeker ben dat hij van in het begin goed werkt i.d.p. een console die toch terug moet naar de fabriek en ik het schijfje enkel kan gebruiken als frisbee

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• danielb

10

• philip14

5

• michael50000

3

• Dx11

2

Geplaatst:
Mag ik je er even op wijzen dat het geheugen van de ps3 uitbreidbaar is tot 500 gig

1: hij bedoelt waarschijnlijk werkgeheugen wat je niet kan uitbreiden, wat jij bedoelt noemt men geen geheugen maar opslagruimte.

2: er zijn nog geen 500gb S-ATA 2,5 inch schijven (alleen die passen in de ps3) de grootste is 320 gb.

over de laatste weet ik niet 100% zeker misschien is dat korte tijd geleden veranderd.

ik bedoel idd het werkgeheugen, ik snap nog steeds niet dat mensen dat verwarren met schijfruimte

Omdat consolegamers niet zo veel verstand hebben van pc's en die shit. Wij willen gewoon gamen en niet weten wat er allemaal onder de kap zit

maar dan nog loopt iedere console-gamer te blèren dat hun console sterker is...

Hoe lang bestaat de xbox nou?

En hoe lang de PS3? Amper een jaar uit in europa en gelijk dat de ps3 geen goede exclusiefs heeft.....

Als je nou even wacht en daarna pas gaat vergelijken.

RoMaL

de PS3 is al langer uit in Amerika en Japan, dus wachten is niet nodig. en zoveel tijd zat er eigenlijk niet tussen. de wii is ook minder lang te koop dan de PS3 en verkoopt beter dan de 360 en heeft zoveel meer exclusives dan de PS3. dan kan je wel gaan lullen dat dat komt omdat ze het moeilijk kunnen porten maar dan nog zijn het exclusives

Nogal logisch dat de wii meer exclusives heeft, de wii heeft namelijk ook een Unieke besturing, wat je niet zomaar poort

dan nog heeft de besturing er weinig mee te maken. de developers van games kiezen gewoon voor een console. het is moeilijk te porten dat sowieso maar het is al gebeurd met de ps2 en de wii. als een developer denkt dat hij meer geld uit de wii kan halen dan uit de ps3 zou hij voor de wii gaan. als dat andersom was geweest maakte een developer een game voor de ps3. de besturing maakt dus weinig uit. ze kunnen ook een 360 game naar de PC porten dus ook wel naar de wii, natuurlijk wel met slechtere graphics. nu verwacht ik weer zoiets van dat porten naar de PC makkelijker is maar dat is dus niet zo. voor de PC moeten ze er andere resoluties inzetten, slechtere (en verschillende) textures enzovoort enzovoort.

Geplaatst:
Wow ik dacht dat dit het GTA 4 forum was..Niet het console wars forum :puh:

het zijn ook geen console wars :puh: ik bekijk het helemaal objectief (of was het nou subjectief, whatever ik bedoel dat het niet mijn meningen zijn maar gewoon op feiten gebaseerd. ik heb zelf namelijk geen consoles)

Geplaatst:
Ik denk eerlijk gezegd dat de ps3 pas weer goedkoper wordt als de ps4 uit is, wat dus nog heel lang duurt, want de productiekosten van een ps3 zijn zo hoog dat sony per verkochte console verlies maakt (ja echt waar) en de winst uit andere producten en spellen enz moet halen.

Daar geloof ik niks van :N

En toch heeft hij gelijk hoor :puh:

Nee de research was heel duur om het systeem en console te make en te ontwerpen de materialen stellen niet veel voor.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk eerlijk gezegd dat de ps3 pas weer goedkoper wordt als de ps4 uit is, wat dus nog heel lang duurt, want de productiekosten van een ps3 zijn zo hoog dat sony per verkochte console verlies maakt (ja echt waar) en de winst uit andere producten en spellen enz moet halen.

Daar geloof ik niks van :N

En toch heeft hij gelijk hoor :puh:

Nee de research was heel duur om het systeem en console te make en te ontwerpen de materialen stellen niet veel voor.

dat is niet waar. de blu-ray speler is duur, de cell-processor is ook duur. de grafische processor is weer goedkoper en het geheugen ook. let ook dat ze nu al verlies draaien op de consoles. de productiekosten zijn hoger dan de inkomsten

Bewerkt: door danielb

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...