Tupac A. Shakur Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ik liep net op het strand in LS(vlakbij het stadion) daar liep een oudere man met een vrouw die man man liet een scheet van minstens 5 sec. en zei daarna ''that's mush better!'' :lol: wie heeft het ook gehoord?? Reageren
Master-mind Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ik...niet echt bijzonder Reageren
lazlow Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Ik zal eens kijken Klinkt leuk. Lazlow Reageren
Master-mind Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 scheten hoor ik genoeg maar boeren geen 1 keer Reageren
Goofy Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ga ik ook ff kijken lijkt me wel luk om te horen Reageren
X-TX Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ik liep net op het strand in LS(vlakbij het stadion)daar liep een oudere man met een vrouw die man man liet een scheet van minstens 5 sec. en zei daarna ''that's mush better!'' :lol: wie heeft het ook gehoord?? Heb ik ook gehoord, is idd leuk, want scheten waren niet meer in gta na gta2. Reageren
juul Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 laat cj ook scheten? heeft iemand al boeren gehoord? Reageren
GhostFace Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Ik heb het ook een keer meegemaakt, toen liep ik in die sex shop en toen liet zo'n vrouw een scheet en toen hoorde je iedreen, iewww :lol: en ook een keer liep ik op straat toen hoorde ik iemand zeggen, what's that smell here? Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 laat cj ook scheten?heeft iemand al boeren gehoord? ik heb cj nog geen scheten horen maken en dat iemand een boer laat heb ik ook niet gehoord Reageren
Lennert Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Ik heb het nog niet gehoord, lijkt me wel leuk om te horen Reageren
Trax Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Ik hoor het wel vaker. Daarom zie je ook mensen weleens plotseling wegrennen, omdat iemand een scheet heeft gelaten Reageren
gangsterworld Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ja heb het ook een keer gehoord dat mensen scheten laten maar boeren volgens mij nog niet Reageren
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 soms zingt cj ook als je uit een auto stapt met muziek aan zingt hij een liedje na 2 keer bij mij gebeurd ik reed heel lang over die boerenweggetjes in een turismo ik stapte uit toen zong hij een stukje tekst uit dat liedje iemand dit ook gehoord? Reageren
X-ED Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ik heb dat met die liedjes ook wel eens gehoord. dat is wel lollig. maar nog nooit gehoord dat iemand een scheet liet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.