Jump to content

scheet laten


Tupac A. Shakur

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Master-mind

    12

  • Tupac A. Shakur

    4

  • Mr CJ

    4

  • ShadowOps

    3

Ik hoor het wel vaker.

Daarom zie je ook mensen weleens plotseling wegrennen, omdat iemand een scheet heeft gelaten ;)

hahaahhaahahha volgens mij had ik dat ook een paar keer dat was toen ik uit me huis kwam en mensen renden gillend voor iets weg terwijl er helemaal nix aan de hand was!!! dus het door iemand komen die die scheet heeft gelaten maar gillend wegrennen??? :D:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wist ik helemaal niet dat die mensen scheten lieten, ik let er ook niet echt op maar het is wel grappig, ik ga ook maar is even kijken en luisteren :lol: en ruiken

Bewerkt: door zerocooll
Link to comment
Delen op andere websites

Dat iemand scheten laat heb ik ook wel eens gehoord, en ook een keer dat iemand een boer liet.

Toen dacht mijn moeder dat ik het was, en ik toen kreeg ik een klap op mijn kop. 'Zo heb ik je niet opgevoed!' zei ze toen. (moeders... <_< )

Link to comment
Delen op andere websites

hehe wat zei je dan? Het was CJ mama?

In amerika waren er iergens aaan het inbreken en ze waren de bomma aan het gijzelen. Wat ze ni wisten was dat de kleinkinderen gta aan het spelen. Toen ze boodschap "dit is de politie, u bent omsingeld" maakten de dieven het op een loopje.

:lol: :lol:

Bewerkt: door Mr CJ
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor het wel vaker.

Daarom zie je ook mensen weleens plotseling wegrennen, omdat iemand een scheet heeft gelaten ;)

hahaahhaahahha volgens mij had ik dat ook een paar keer dat was toen ik uit me huis kwam en mensen renden gillend voor iets weg terwijl er helemaal nix aan de hand was!!! dus het door iemand komen die die scheet heeft gelaten maar gillend wegrennen??? :D:puh:

daar ben ik niet 100% zeker van want toen die oude man die scheet liet

rende niemand weg en er liepen nogal wat mensen op het strand.

maar het is wel een goede verklaring waarom mensen gillend weg rennen als of ze spoken zien :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik liep net op het strand  in LS(vlakbij het stadion)

daar liep een oudere man met een vrouw

die man man liet een scheet van minstens 5 sec. en zei daarna ''that's mush better!'' :lol:

wie heeft het ook gehoord??

Heb ik ook gehoord, is idd leuk, want scheten waren niet meer in gta na gta2.

LOL in vice city laten mensen scheten by het strand

een soort dikke blanke man loop een tydje achter hem aan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...