boba Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) help, Telkens als ik het spel opstart komt het introfilpje er normaal op , maar als hij naar het menu of naar het spel gaat dan komen er tekens en letters door het scherm heen.(zie bijlage) Als ik dan naar options ga en de resolutie verander wordt het soms erger. het gaat hier over gta SA versie v2.00. Alvast bedankt, boba Bewerkt: 27 december 2007 door boba E-mailadres verwijderd. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Telkens als ik het spel opstart komt het introfilpje er normaal op , maar als hij naar het menu of naar het spel gaat dan komen er tekens en letters door het scherm heen.(zie bijlage) Als ik dan naar options ga en de resolutie verander wordt het soms erger. het gaat hier over gta SA versie v2.00. Zorg ervoor dat jouw PC over de laatste stuurprogramma's (drivers) voor je videokaart beschikt. Om je stuurprogramma's bij te kunnen werken, zul je een driver moeten downloaden voor je videokaart. Let er nadrukkelijk op dat je de juiste driver voor jou kaart download! Doe je dit niet, dan is de kans daar dat je videokaart minder goed gaat functioneren en er andere complicaties optreden. Op de site van Nvidia en Ati kun je meestal wel de nieuwste en laatste drivers voor je videokaart vinden. Reageren
boba Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) ja dat is te begrijpen, maar hoe verklaar je dan dat het introfilmpje wel werkt??? Bewerkt: 27 december 2007 door boba Reageren
Velaro Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 ja dat is te begrijpen, maar hoe verklaar je dan dat het introfilmpje wel werkt??? Een filmpje wordt gewoon afgespeeld via een mediaspeler-bestand, dat heeft niks met je videokaart te maken. Maar in het spel zelf moet de videokaart alles weergeven enzovoort. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.