joppie Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) Hey, Hier bestaat vast al een topic over maar ja... Hoe lang duurt het voor je filmpje op Youtube staat? Ik heb 'm er gisteren op gezet. Alvast bedankt. Bewerkt: 23 december 2007 door joppie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Dat ligt er aan hoeveel ruimte je filmpje in neemt, als je filmpje veel ruimte in neemt dan duurt het lang. Maar als je filmpje niet veel ruimte in neemt duurt het niet zolang, kun je zeggen hoeveel ruimte je filmpje in neemt? Reageren
joppie Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Dat ligt er aan hoeveel ruimte je filmpje in neemt, als je filmpje veel ruimte in neemt dan duurt het lang. Maar als je filmpje niet veel ruimte in neemt duurt het niet zolang, kun je zeggen hoeveel ruimte je filmpje in neemt? 81,4 MB Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Dan zou het ongeveer een kwartier duren denk ik, want als je iets download van 80 MB duurt dat ook een kwartier. En op Youtube zal dat ongeveer ook zo lang zijn denk ik, succes met het uploaden in ieder geval. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Dat kan er aan liggen, maar als hij er nu nog niet opstaat kan het aan het bestand liggen, wat uiteraard niet goed kan zijn. Je moet er voor zorgen (Tenminste, raad ik je aan) om er een .wmv bestand van te maken. Dit kan je doen met behulp van Windows Movie Maker, als je dat nog niet hebt kan je dat >hier< downloaden. Je moet dan je bestand (Je filmpje importeren, en dan aanpassen zoals jij wilt) dan moet je in het midden kijken, en klikken op 'Film afwerken', 'Opslaan op deze computer' dit duurt normaal wel een paar minuten. Nu kan je naar youtube gaan 'Video Uploaden, Upload Video'. De gewenste informatie toevoegen, en dan verder gaan. Als je hier mee klaar bent komt de verwerkings fase, dit duurt ook wel eventjes, maar bij jou duurde dit dus extreem lang. Reageren
joppie Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 OK, ik heb er een .wmv bestand van gemaakt, maar dan is ie veel te groot... (580 MB) Reageren
Woetsha Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) Ik denk dat hij iets anders bedoeld, hij zegt toch "Ik heb 'm er gisteren op gezet". Dus waarom helpen jullie hem met uploaden ? Ik denk dat hij bedoeld wanneer zijn Youtube filmpjes online staat. Je zal een aantal uren moeten wachten, hoeveel ? Weet ik niet meer... Bewerkt: 23 december 2007 door Woetsha Reageren
RonaldVC Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Voordat je filmpje online staat loopt het eerst door een soort van controle-procedure.. Hoe lang dat duurt is doorgaans erg verschillend en daar kan eigenlijk alleen de crew van Youtube antwoord op geven. Soms duurt het een paar uur voordat je filmpje erop staat, soms gaat er dagen overheen.... Reageren
joppie Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Voordat je filmpje online staat loopt het eerst door een soort van controle-procedure.. Hoe lang dat duurt is doorgaans erg verschillend en daar kan eigenlijk alleen de crew van Youtube antwoord op geven. Soms duurt het een paar uur voordat je filmpje erop staat, soms gaat er dagen overheen.... Ok, dan maar ffies wachten Reageren
thug Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 als ik een filmpje op youtube zet van ongeveer 3minuten duurt het toch een klein halfuurtje hoor. Reageren
K.O. Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 als ik een filmpje op youtube zet van ongeveer 3minutenduurt het toch een klein halfuurtje hoor. Leest: Voordat je filmpje online staat loopt het eerst door een soort van controle-procedure.. Hoe lang dat duurt is doorgaans erg verschillend en daar kan eigenlijk alleen de crew van Youtube antwoord op geven. Soms duurt het een paar uur voordat je filmpje erop staat, soms gaat er dagen overheen.... Het verschilt iedere keer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.