Jump to content

Youtube, uploaden

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Hier bestaat vast al een topic over maar ja...

Hoe lang duurt het voor je filmpje op Youtube staat?

Ik heb 'm er gisteren op gezet.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Dat ligt er aan hoeveel ruimte je filmpje in neemt, als je filmpje veel ruimte in neemt dan duurt het lang. Maar als je filmpje niet veel ruimte in neemt duurt het niet zolang, kun je zeggen hoeveel ruimte je filmpje in neemt? :)

Geplaatst:
Dat ligt er aan hoeveel ruimte je filmpje in neemt, als je filmpje veel ruimte in neemt dan duurt het lang. Maar als je filmpje niet veel ruimte in neemt duurt het niet zolang, kun je zeggen hoeveel ruimte je filmpje in neemt? :)

81,4 MB

Geplaatst:

Dan zou het ongeveer een kwartier duren denk ik, want als je iets download van 80 MB duurt dat ook een kwartier. En op Youtube zal dat ongeveer ook zo lang zijn denk ik, succes met het uploaden in ieder geval. ;)

Geplaatst:

Dat kan er aan liggen, maar als hij er nu nog niet opstaat kan het aan het bestand liggen, wat uiteraard niet goed kan zijn. Je moet er voor zorgen (Tenminste, raad ik je aan) om er een .wmv bestand van te maken. Dit kan je doen met behulp van Windows Movie Maker, als je dat nog niet hebt kan je dat >hier< downloaden. Je moet dan je bestand (Je filmpje importeren, en dan aanpassen zoals jij wilt) dan moet je in het midden kijken, en klikken op 'Film afwerken', 'Opslaan op deze computer' dit duurt normaal wel een paar minuten. Nu kan je naar youtube gaan 'Video Uploaden, Upload Video'. De gewenste informatie toevoegen, en dan verder gaan. Als je hier mee klaar bent komt de verwerkings fase, dit duurt ook wel eventjes, maar bij jou duurde dit dus extreem lang.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat hij iets anders bedoeld, hij zegt toch "Ik heb 'm er gisteren op gezet". Dus waarom helpen jullie hem met uploaden ?

Ik denk dat hij bedoeld wanneer zijn Youtube filmpjes online staat. Je zal een aantal uren moeten wachten, hoeveel ? Weet ik niet meer...

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:

Voordat je filmpje online staat loopt het eerst door een soort van controle-procedure.. Hoe lang dat duurt is doorgaans erg verschillend en daar kan eigenlijk alleen de crew van Youtube antwoord op geven. Soms duurt het een paar uur voordat je filmpje erop staat, soms gaat er dagen overheen....

Geplaatst:
Voordat je filmpje online staat loopt het eerst door een soort van controle-procedure.. Hoe lang dat duurt is doorgaans erg verschillend en daar kan eigenlijk alleen de crew van Youtube antwoord op geven. Soms duurt het een paar uur voordat je filmpje erop staat, soms gaat er dagen overheen....

Ok, dan maar ffies wachten :zz:

Geplaatst:
als ik een filmpje op youtube zet van ongeveer 3minuten

duurt het toch een klein halfuurtje hoor.

Leest:

Het verschilt iedere keer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...