kees1991 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 hallo, ik ben met het spel stalker shadow of chernbyl bij de missie dat je in lab X-18 documenten moet ophaalen. nou als ik die heb en ga dan weer terug en wil weer naar buiten chrasht mijn stalker bij het laaden. het spel opniet starten heeft geen zin want als ik dan weer naar buiten ga dan chras dit weer. dus heeft iemand een oplosing voor mij of heeft iemand een savegame van 1.001 dat je net buiten X-18 bent of daar ergens in de buurt ?? vas heel erg bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 dus heeft iemand een oplosing voor mij of heeft iemand een savegame van 1.001 dat je net buiten X-18 bent of daar ergens in de buurt ?? Ik heb voor je gezocht naar een geschikte savegame, maar deze heb ik helaas niet kunnen vinden. Overigens stikt het spel van de bugs en fouten, zeker als je nog een van de eerste patches gebruikt. De kans is zodoende erg groot dat de crash veroorzaakt wordt door het spel zelf, en niet door jouw PC. Een mogelijke oplossing is dus om de nieuwtse patch te downloaden, en het spel opnieuw te beginnen. Je bent al redelijk ver in het spel momenteel (X-18 lab), dus de keerzijde van een patch is dat je alles overnieuw moet doen. Maar aan de andere kant ben je wel verlost van vele fouten, bugs en glitches in het verdere verloop van het spel. Een andere mogelijke oplossing is dat je iemand zoekt/vraagt om de missie te halen. Hiervoor moet degene die de missie voor je gaat halen ook V1.0001 hebben, anders zal dit niet gaan. Reageren
kees1991 Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 dus heeft iemand een oplosing voor mij of heeft iemand een savegame van 1.001 dat je net buiten X-18 bent of daar ergens in de buurt ?? Ik heb voor je gezocht naar een geschikte savegame, maar deze heb ik helaas niet kunnen vinden. Overigens stikt het spel van de bugs en fouten, zeker als je nog een van de eerste patches gebruikt. De kans is zodoende erg groot dat de crash veroorzaakt wordt door het spel zelf, en niet door jouw PC. Een mogelijke oplossing is dus om de nieuwtse patch te downloaden, en het spel opnieuw te beginnen. Je bent al redelijk ver in het spel momenteel (X-18 lab), dus de keerzijde van een patch is dat je alles overnieuw moet doen. Maar aan de andere kant ben je wel verlost van vele fouten, bugs en glitches in het verdere verloop van het spel. Een andere mogelijke oplossing is dat je iemand zoekt/vraagt om de missie te halen. Hiervoor moet degene die de missie voor je gaat halen ook V1.0001 hebben, anders zal dit niet gaan. het klopt helemaal. ik heb het ook nog ff goed uitgesocht. het is waarschijnlijk gewoon een bug of zo wat van het spel self. erg jamer dat er zo veel fouten in het spel zitten. ik vint dit echt het gaaftse spel ooit. okal loopt het niet echt super goed op mijn pc maar de game play is gewoon super goed en orgineel. ik ga nu mijn game patchen naar 1.5 een jongen die ik goed ken heeft dat ook en ik heb zijn save game's. dat is wel de helft minder ver als waar is was maar dan hoeft ik dat inelkgefal al niet meer te doen bedankt matthijs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.