js007 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 hoi kan iemand mij zeggen hoe je een gedawnlode 100% savegame instaleren bij mij werkt het nie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Een Savegame instaleer je door het in Mijn Documenten/GTA San Andreas Userfiles te zetten, start je spel op en dan zou de Savegame moeten werken. Het kan ook zijn dat je niet de juiste versie hebt voor de Savegame, dan kun je hier je spel downgraden. Succes. Reageren
js007 Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Een Savegame instaleer je door het in Mijn Documenten/GTA San Andreas Userfiles te zetten, start je spel op en dan zou de Savegame moeten werken. Het kan ook zijn dat je niet de juiste versie hebt voor de Savegame, dan kun je hier je spel downgraden. Succes. ik heb v 2.0 en ik heb een 2.0 gedownload Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Dan hoef je je spel niet te downgraden en kun je de Savegame in Mijn Documenten/GTA San Andreas Userfiles zetten, als je dan je Savegame load zou het moeten werken. Succes. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Een Savegame instaleer je door het in Mijn Documenten/GTA San Andreas Userfiles te zetten, start je spel op en dan zou de Savegame moeten werken. Het kan ook zijn dat je niet de juiste versie hebt voor de Savegame, dan kun je hier je spel downgraden. Succes. ik heb v 2.0 en ik heb een 2.0 gedownload Probeer hem eens door de ID changer te halen. Het programma zit in mijn bijlagen. Als je het hebt gedownload, uitpakken met >>Winrar<<. Ga naar je gedownloadde savegame en sleep hem naar de ID changer en laat hem los erop. Je krijgt nu een scherm waar staat dat het ID en checksum is veranderd. Druk op ''enter'' en start je savegame nu eens op. Reageren
js007 Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Een Savegame instaleer je door het in Mijn Documenten/GTA San Andreas Userfiles te zetten, start je spel op en dan zou de Savegame moeten werken. Het kan ook zijn dat je niet de juiste versie hebt voor de Savegame, dan kun je hier je spel downgraden. Succes. ik heb v 2.0 en ik heb een 2.0 gedownload Probeer hem eens door de ID changer te halen. Het programma zit in mijn bijlagen. Als je het hebt gedownload, uitpakken met >>Winrar<<. Ga naar je gedownloadde savegame en sleep hem naar de ID changer en laat hem los erop. Je krijgt nu een scherm waar staat dat het ID en checksum is veranderd. Druk op ''enter'' en start je savegame nu eens op. het is gelukt mag Reageren
Axel Kloppers Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 hoi, als ik een 100 % save game download, en ik probeer die te openen, ook na het uitpakken met winRar, dan meld hij een fout. wat moet ik doen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 hoi, als ik een 100 % save game download, en ik probeer die te openen, ook na het uitpakken met winRar, dan meld hij een fout.wat moet ik doen Als je de savegame ergens gedownload hebt moet je eerst kijken welke versie het is en welke versie jezelf hebt Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks V1.1: Je ziet rechtsonder in het menu V1.1 staan V2: Je ziet rechtsonder in het menu V2 staan Als je V1 of V1.1 hebt moet je vanzelfsprekend dus savegames van V1 downloaden en hetzelfde met V2. In de Download Database kun je de vershillende savegames downloaden. Als je V2 hebt en de V2 savegame doet het niet: Probeer hem eens door de ID changer te halen. Het programma zit in mijn bijlagen. Als je het hebt gedownload, uitpakken met >>Winrar<<. Ga naar je gedownloadde savegame en sleep hem naar de ID changer en laat hem los erop. Je krijgt nu een scherm waar staat dat het ID en checksum is veranderd. Druk op ''enter'' en start je savegame nu eens op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.