Jump to content

Vreemd of raar...


Die Hard

Recommended Posts

Hallo allemaal! :)

Ik kreeg sinds kort het idee een topic te maken over alle vreemde en rare gebeurtenissen in GTA: VC. Ik hoop dat jullie dit ook een leuk idee vinden. Als zo'n gelijk topic al bestond, of dit allemaal al op WikiGTA stond (waar ik niks over deze onderwerpen kon vinden), dan mogen de Moderators dit topic gerust sluiten.

Het gebouw van en na de missie Demolition Man:

Als je de missie Demolition Man van Avery Carrington hebt uitgespeeld. Zal het gebouw een klein beetje vernietigd zijn. Vreemd genoeg als je aan komt rijden zie je (omdat het vanwege grote afstand nog ongeladen is) dat het gebouw nog helemaal intact is. Als je eenmaal dichterbij bent zullen er wel stukken uit zijn verdwenen. Dit is ongeveer hetzelfde als Fort Baxter Air Base, zie daarvoor http://nl.wikigta.org/wiki/Fort_Baxter_Air_Base

Intact: gebouwdemolitionmanintarr5.png

Kapot: gebouwdemolitionmankapodz6.png

Wat ik nu ga zeggen is eigenlijk meer een bug: Als je het gebouw inkomt, en je gaat zo'n deel in waar het gebouw is openontploft (:puh:) en je kijkt weer in het gebouw, zie je de glazen wand van hoe het was voor de missie Demolition Man.

Screen: gebouwdemolitionmanglazxn3.png

Tijdens de missie Supply & Demand:

Tijdens de missie Supply & Demand krijg je van Diaz de opdracht zo snel mogelijk naar de boot met de drugskoerier aan boord te gaan, het rare is dan, wanneer je naar de boot gaat waarmee je deze missie gaat doen krijg je nog eens een uitgebreide cutscene waar jij en Lance een praatje maken, moest je niet zo snel mogelijk bij de boot van de drugskoerier zijn?

De overheid op afgesloten gebieden:

De overheid kan altijd op afgesloten gebieden komen, we nemen golfgebied Leaf Links even als voorbeeld. Als je daar een paar golfers omlegt, zal er een ambulance aan komen rijden. (Dit is trouwens erg handig met de missie Four Iron, wat je ook op WikiGTA kan lezen). Vreemd genoeg (ja, alweer ^_^) is Leaf Links een gebied waar geen auto's op kunnen komen (met uitzondering van de Caddy's die daar rondrijden), en toch kan de Ambulance erop komen.

Ambulance op Leaf Links: ambulaceopleaflinkscb4.png

Spijkermatten:

Nadat je (volgens mij) 3 sterren Wanted Level hebt, gooien de agenten spijkermatten over de weg, in de hoop je banden lek te prikken. Het rare is, hoe kan een agent zo'n zwaar ding hebben? Haalt hij hem uit zijn broekzak tevoorschijn? Misschien staat er een politiebusje in de bosjes, waar ze het vandaan halen. :puh:

(Screen volgt)

Dit waren degene die ik wist, weten jullie er nog een paar, post ze dan en dan zal ik ze erin verwerken.

Dit topic is open voor reacties. :Y

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Bewerkt: door GTA Ganggast
Link to comment
Delen op andere websites

hey best grappig die dingen ik zelf heb er eigenlijk nooit echt op gelet ik wist wel van dat gebouw dat als je nog net niet over de brug bent het gebouw heel is en daarna kapot maar ja dat van diaz dat je zo snel mogelijk bij die koerier moet zijn moet je niet serieus opvatten het klopt wel wat je zegt maar toch

Link to comment
Delen op andere websites

Veel van de dingen die jij opnoemt zijn glitches of gewoon slordigheids foutjes van R*. Bijvoorbeeld bij dat gebouw; er zijn textures en objecten voor veraf en dichtbij. Als je de missie 'Demolition Man' gedaan heb verandert het object van dichtbij, maar blijft het object van veraf het zelfde. Gewoon luiheid van R* dus.

Op Leaf Links zijn volgens mij gewoon zogenaamde Paths, die er voor zorgen dat er auto's kunnen rijden en peds kunnen lopen. Er lopen peds en er is ook voor een bepaalde missie een path voor een auto dus het is mogelijk voor auto's om daar te spawnen via de game zelf. Bij en dood persoon geeft de game zelf aan dat er een ambulance moet komen om die persoon op te lappen en moet spawnen op het dichtsbijzijnde auto path. Dat gebeurt dus ook op Leaf Links wanneer je een golfer killed, alleen is het wel onlogisch omdat je er normaal niet met een auto binnen kan komen ;)

Hopelijk begrijp je het nu een beetje :)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Veel van de dingen die jij opnoemt zijn glitches of gewoon slordigheids foutjes van R*. Bijvoorbeeld bij dat gebouw; er zijn textures en objecten voor veraf en dichtbij. Als je de missie 'Demolition Man' gedaan heb verandert het object van dichtbij, maar blijft het object van veraf het zelfde. Gewoon luiheid van R* dus.

Op Leaf Links zijn volgens mij gewoon zogenaamde Paths, die er voor zorgen dat er auto's kunnen rijden en peds kunnen lopen. Er lopen peds en er is ook voor een bepaalde missie een path voor een auto dus het is mogelijk voor auto's om daar te spawnen via de game zelf. Bij en dood persoon geeft de game zelf aan dat er een ambulance moet komen om die persoon op te lappen en moet spawnen op het dichtsbijzijnde auto path. Dat gebeurt dus ook op Leaf Links wanneer je een golfer killed, alleen is het wel onlogisch omdat je er normaal niet met een auto binnen kan komen ;)

Hopelijk begrijp je het nu een beetje :)

Greetz :sigaar:

Heejj! Bedankt voor je uitleg maar ik wist het allemaal wel, dat van de Ambulance snapte ik ook wel, dat ie automatisch komt als je iemand vermoord, maar het ging mij meer om dat het wel raar is omdat ie daar gewoon niet kan komen :Y. Dat was meer mijn bedoeling van dit topic.

hey best grappig die dingen ik zelf heb er eigenlijk nooit echt op gelet ik wist wel van dat gebouw dat als je nog net niet over de brug bent het gebouw heel is en daarna kapot maar ja dat van diaz dat je zo snel mogelijk bij die koerier moet zijn moet je niet serieus opvatten het klopt wel wat je zegt maar toch

Ik snap dat je dit niet al te serieus moet opvatten, maar ik vond het wel grappig. Je kreeg namelijk de opdracht om zo snel mogelijk bij die boot te zijn, en als je dan nog zo'n cutscene te zien krijgt vond ik wel raar, want misschien had het je net de tijd gekost die je nodig had (in het echt).

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Bewerkt: door GTA Ganggast
Link to comment
Delen op andere websites

Dat van dat Leaf Links is nog zoiets raars, als je de politie achter je aan hebt en je vliegt mer een helikopter (of een dodo) over Leaf Links zie je soms wel een politieauto rondrijden op Leaf Links (op het golfterrein)

Het gooien van die Spijkermatten is ook heel raar, als je een rare swiep maakt bij zo'n agent heb je kans dat hij de spijkermat de bosjes in gooit, politieauto's rijden vrijwel vaak gewoon over hun eigen spijkermatten heen. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het spel bekijkt of het realistisch is, kan je nog een hele lijst opnoemen hoor.

  1. Hoe kan Tommy met zó veel wapens lopen?
  2. Hoe kan het dat iemand van 35 die enorm goed kan vechten niet eens kan zwemmen?
  3. Het omkleden van Tommy duurt wel altijd redelijk kort, en hij doet het vaak nog midden in een winkel ook.
  4. Het is wel raar dat als hij door een rondje met hartje erin loopt ineens weer beter wordt, sommige wonden hebben toch gewoon maanden tijd nodig om te genezen?
  5. Het leger schiet je al helemaal verrot als je alleen al langs komt lopen, is toch niet echt normaal.
  6. Dat je als agent verkleed meteen met Tanks en Apaches er vandoor kunt gaan is ook wel redelijk raar.
  7. Is het niet vreemd dat ambulancebroeders iemand die van top tot teen doorzeefd is met hartmassage weer op kunnen peppen?
  8. Hoe kan je nu vanuit een Busje een RC-vliegtuigje besturen dat zo ongeveer aan de andere kant van de stad vliegt? Er hangt toch geen camera achter?

Je moet het spel volgensmij gewoon nemen zoals het is, fouten die worden veroorzaakt doordat iets nog niet geladen is, zijn gewoon jammer. Realistische gebreken maken het spel waarschijnlijk niet meer leuk, óf ze zijn technisch nog niet haalbaar op het moment dat het spel wordt gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het spel bekijkt of het realistisch is, kan je nog een hele lijst opnoemen hoor.

  1. Hoe kan Tommy met zó veel wapens lopen?

Hij moet ook z'n geld meenemen + de Hidden Packdingen, en dan kan hij ook nog eens auto's, heli's, boten en dodo's wegduwen.

Link to comment
Delen op andere websites

En als je het halve politiekorps uitmoordt, neemt het politiekantoor voldoende met 100 dollar om je weer vrij te laten.

en als je 50 keer beschoten word met AK's en bazookas kun je een paar uurtjes erna weer vrolijk rondhuppelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...