Master-mind Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 heeft iemand in het spel graancirkels gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Ik in ieder geval niet... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ik in ieder geval niet... kan ook wel want zover ik weet zijn die er niet <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 is dat soms pikdorsers?? graanmachine?? meestal in flint County :unsure: want ik weet zelfs niet wat graancirkels betekenen hoor :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 graancirkel die maken mensen voor de gein net doen alsof aliens dat hebben gedaan allemaal figuren enzo in het graan maken snapie? anders zoek ff via internet als je het niet snapt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 hier is een afbeelding van zoon graancircel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 hier is een afbeelding van zoon graancircel. ik vind die graancircels bizare dingen knap gedaan van die mensen(ik kan het niet) ik zou ook niet weten hoe ze het doen, misshien met een heli, mensen in het graan laten zakken en vanaf de heli worden aanwijzingen gegeven want er moet iemand van boven kijken want als je in het graan staat zie je niet hoe het wordt. het is een mogelijkheid dat het zo gebeurd maar of het misshien toch alians :alien2: :alien: hebben gedaan.....uhhhhhh nee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 hier is een afbeelding van zoon graancircel. ik vind die graancircels bizare dingen knap gedaan van die mensen(ik kan het niet) ik zou ook niet weten hoe ze het doen, misshien met een heli, mensen in het graan laten zakken en vanaf de heli worden aanwijzingen gegeven want er moet iemand van boven kijken want als je in het graan staat zie je niet hoe het wordt. het is een mogelijkheid dat het zo gebeurd maar of het misshien toch alians :alien2: :alien: hebben gedaan.....uhhhhhh nee nou mooie vliegschepen hebben die aliens dan In Sa heb ik nergens 1 gezien het kan waar zijn maar dat kan ook gedaan zijn door die graan machines. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 zit je dit nou te verzinnen of heb je het ook echt gezien en er zijn geen graancircels in san andreas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Volgens mij zitten er geen graancirkels is San Andreas. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 zit je dit nou te verzinnen of heb je het ook echt gezienen er zijn geen graancircels in san andreas niet verzonnen wou gewoon weten of iemand zo'n ding heeft gezien omdat als rockstar easter eggs derin doet mischien ook wel een graancirkel de mensen denken soms dan aan aliens daarom dus ik heb er zelf ook nog geen gezien jammer dat er geen 1 inzit mja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ja ik heb inderdaad ook nog nooit een graancirkel gezien. Ik heb wel al is een ufo gezien maar dat was dan in een filmpje en dat leek erg echt.Misschien kan het er iets mee te maken hebben...Het filmpje was tenslotte in Missionary Hill gemaakt. :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ik zal vandaag is ff met een vliegtuig langs alle graanvelden enzo te vliegen verder toch al met alles klaar dus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ik zal vandaag is ff met een vliegtuig langs alle graanvelden enzo te vliegenverder toch al met alles klaar dus ik heb het al gedaan niks gevonden.! spijtig genoeg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ik vind dit topic wel waardeloos :ph34r: moderators slot voordat hier stomme verzonnen dingen over graancirkels Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts