Dx11 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Iedereen die GTA3 heeft uitgespeeld weet dat je helemaal aan het einde Claude en Maria samen ziet lopen en een pistoolschot hoort, maar niemand weet zeker of hiermee Maria dood is. De kans lijkt mij groot (ondanks dat R* zij dat ze geen andere personen uit vorige gta's laten terug komen) dat we misschien in GTA4 (6 jaar later) er meer over krijgen te horen of zien, of Maria nou wel of niet dood is, en misschien wordt ze wel een opdrachtgever ofzo. Ze was tenslotte geen hoofdpersoon dus het kan toch wel? Wat denken julie hierover? (bedenk je ook dat dit weer liberty city is). Reageren
js007 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Iedereen die GTA3 heeft uitgespeeld weet dat je helemaal aan het einde Claude en Maria samen ziet lopen en een pistoolschot hoort, maar niemand weet zeker of hiermee Maria dood is. De kans lijkt mij groot (ondanks dat R* zij dat ze geen andere personen uit vorige gta's laten terug komen) dat we misschien in GTA4 (6 jaar later) er meer over krijgen te horen of zien, of Maria nou wel of niet dood is, en misschien wordt ze wel een opdrachtgever ofzo. Ze was tenslotte geen hoofdpersoon dus het kan toch wel? Wat denken julie hierover? (bedenk je ook dat dit weer liberty city is). het zou kunnen zijn dat je haar op een kerkhof kunt zien liggen (grafsteen met naam ) als er een kerkhof zal zijn teminste Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Iedereen die GTA3 heeft uitgespeeld weet dat je helemaal aan het einde Claude en Maria samen ziet lopen en een pistoolschot hoort, maar niemand weet zeker of hiermee Maria dood is. De kans lijkt mij groot (ondanks dat R* zij dat ze geen andere personen uit vorige gta's laten terug komen) dat we misschien in GTA4 (6 jaar later) er meer over krijgen te horen of zien, of Maria nou wel of niet dood is, en misschien wordt ze wel een opdrachtgever ofzo. Ze was tenslotte geen hoofdpersoon dus het kan toch wel? Wat denken julie hierover? (bedenk je ook dat dit weer liberty city is). het zou kunnen zijn dat je haar op een kerkhof kunt zien liggen (grafsteen met naam ) als er een kerkhof zal zijn teminste Maar dan nog, het is niet 100% zeker dat ze dood is, misschien komen we dat in GTA4 te weten... Reageren
danielb Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 er komen geen personages uit eerdere GTA delen terug, zoals rockstar zelf al een paar keer bevestigd heeft... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Inderdaad, dus het lijk me zeer onwaarschijnlijk dat Maria terug komt in GTA IV. Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 er komen geen personages uit eerdere GTA delen terug, zoals rockstar zelf al een paar keer bevestigd heeft... Nee. Er komen geen hoofdpersonen van vorige GTA's terug maar het kan wel zijn dat bijvoorbeeld Phil Cassidy (One-Armed Bandit) terug komt om Heavy Artillery te verkopen. Little Jacob doet kleinere wapens uit zijn kofferbak en Phil dan grotere dingen uit zijn truck (fantasie van mij) Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 er komen geen personages uit eerdere GTA delen terug, zoals rockstar zelf al een paar keer bevestigd heeft... Nee. Er komen geen hoofdpersonen van vorige GTA's terug maar het kan wel zijn dat bijvoorbeeld Phil Cassidy (One-Armed Bandit) terug komt om Heavy Artillery te verkopen. Little Jacob doet kleinere wapens uit zijn kofferbak en Phil dan grotere dingen uit zijn truck (fantasie van mij) Volgens mij is dit inderdaad wat er gezegd is, ik zag ook al een man in de 3e trailer die verdacht veel leek op Ken Rosenberg Reageren
Adren4Line Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Volgens mij is dit inderdaad wat er gezegd is, ik zag ook al een man in de 3e trailer die verdacht veel leek op Ken Rosenberg Het zou kunnen ik vind het wel leuk om weer een paar oude bekenden terug te zien Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Iedereen die GTA3 heeft uitgespeeld weet dat je helemaal aan het einde Claude en Maria samen ziet lopen en een pistoolschot hoort, maar niemand weet zeker of hiermee Maria dood is. De kans lijkt mij groot (ondanks dat R* zij dat ze geen andere personen uit vorige gta's laten terug komen) dat we misschien in GTA4 (6 jaar later) er meer over krijgen te horen of zien, of Maria nou wel of niet dood is, en misschien wordt ze wel een opdrachtgever ofzo. Ze was tenslotte geen hoofdpersoon dus het kan toch wel? Wat denken julie hierover? (bedenk je ook dat dit weer liberty city is). Maria = geen hoofdpersoon maar Maria = persoon dus... het lijkt me sterk, maar misschien idd een leuk verwerkte easter egg bij het kerkhof. Reageren
GrandTheftMart Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Helemaal terugkomen zie ik niet gebeuren, maar in een kerkhof kan inderdaad best! Reageren
martienstar Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 ik zie het al voor me cloud en tony samen... naast elkaar... op het kerk hof en dan die maria ergens doodligend op ongeveer die zelfde plek van gta III in de bosjes (SKALET) of in plaats van cloud maria cloud is onstervenlijk hij zag er in san andreas... een heel erg veel paar jaartjes later... ongeveer hetzelfde uit Reageren
Deja^vu Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 ik zie het al voor mecloud en tony samen... naast elkaar... op het kerk hof en dan die maria ergens doodligend op ongeveer die zelfde plek van gta III in de bosjes (SKALET) of in plaats van cloud maria cloud is onstervenlijk hij zag er in san andreas... een heel erg veel paar jaartjes later... ongeveer hetzelfde uit gta san andreas speelt zich toch vóór gta 3 af, of zit ik nu echt helemaal verkeerd :| Reageren
polopolo Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 (bewerkt) dat heb je goed. Bewerkt: 25 december 2007 door polopolo Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 (bewerkt) Er zit vast wel meer info over haar in GTA IV... Verwacht ik althans.. Dat was bij Ken Rosenberg ook zo.. Maar, heb ik het nou helemaal mis of hoe zit dit. Op wikigta staat niet eens een maria bij de personages? Ze heet toch Catalina? Ik snap er even geen ene r**t meer van.. In dat filmpje wordt ze ook Maria genoemt.. Damn.. Maar daar lijkt ze wel een beetje op wie ik in mijn hoofd heb. Iemand uitleg? (Het is al laat..) EDIT: Okee.. laat maar.. Gee.., ik heb dus echt ALTIJD gedacht dat die vrouw aan het einde in GTA III Catalina was Best lomp.. Ik zie het net door op wikipedia door te zoeken naar die missie freefall enzo.. Maar goed. Dit bericht is dus heel nutteloos nu. Achja.. fouten maken is menselijk.. dusja.. Bewerkt: 25 december 2007 door Mythbuster Reageren
werner-gangster Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 GTA SA speelt zich ver na GTA III af, dacht ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.