Jump to content

XP Flipt

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had gisteren avond voor de lol weer is XP geinstaleerd. En hij flipte helemaal. Het beeld was pixelig. En hij wou geen cdtjes pakken. Dus ik weet nietw at ik moet doen. Moet ik mischien eerst de drivers downloaden. XP instaleren. En dan de drivers instaleren en kijken of alles werkt?

Geplaatst:

Het beeld is pixelig omdat de driver van de videokaart niet geïnstalleerd is, en de cd-speler doet het niet vanwege dezelfde reden. Je moet dus voor je hardware alle drivers installeren alvorens ze kunnen werken. Op de websites van de hardware-fabrikanten zijn deze drivers wel te vinden en te downloaden. Na downloaden kan je ze installeren, daarna zou alles gewoon moeten werken..

Geplaatst: (bewerkt)
Het beeld is pixelig omdat de driver van de videokaart niet geïnstalleerd is, en de cd-speler doet het niet vanwege dezelfde reden. Je moet dus voor je hardware alle drivers installeren alvorens ze kunnen werken. Op de websites van de hardware-fabrikanten zijn deze drivers wel te vinden en te downloaden. Na downloaden kan je ze installeren, daarna zou alles gewoon moeten werken..

Heel erg bednakt, maar ik heb dus ook geen internet. En ik heb al heel wat lopen googlen voor die driver. Weet jij waar ik die vandaan kan halen.

BTW waarom doet mijn cd het dan niet. Of weet je dat niet?

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Heel erg bednakt, maar ik heb dus ook geen internet. En ik heb al heel wat lopen googlen voor die driver. Weet jij waar ik die vandaan kan halen.

Mja, normaal zou de cd-rom speler gewoon moeten werken.. Heb jij XP met Service Pack 2 erbij geïnstalleerd? Daar zou het namelijk aan kunnen liggen.

Je moet er in ieder geval eerst voor zorgen dat je netwerkkaart het weer doet. Dus op de pc waar je internet hebt kan je de driver ervan downloaden, en installeren op de andere pc. Zodra je weer internet hebt kan je alle updates van XP en dus ook Service Pack 2 voor XP downloaden en installeren, waarmee een hoop problemen worden opgelost.

Je moet dus wel eerst even weten welke netwerkkaart je hebt, zodat je de driver van de site van de fabrikant kan halen..

Geplaatst:

Mja, normaal zou de cd-rom speler gewoon moeten werken.. Heb jij XP met Service Pack 2 erbij geïnstalleerd? Daar zou het namelijk aan kunnen liggen.

Je moet er in ieder geval eerst voor zorgen dat je netwerkkaart het weer doet. Dus op de pc waar je internet hebt kan je de driver ervan downloaden, en installeren op de andere pc. Zodra je weer internet hebt kan je alle updates van XP en dus ook Service Pack 2 voor XP downloaden en installeren, waarmee een hoop problemen worden opgelost.

Je moet dus wel eerst even weten welke netwerkkaart je hebt, zodat je de driver van de site van de fabrikant kan halen..

Nou kijk ik heb deze PC. En daaronder staat een hele lijst. Nou is alles nog standaard in mijn PC. Dus dacht ik. Dat zijn allemaal drivers voor mijn PC. Of klopt dit niet?

Geplaatst:

Inderdaad, je bent in ieder geval in de goede richting. Maar je hoeft ze niet allemaal te downloaden. Pak voor je netwerkkaart gewoon de kleinste (qua mb's) driver, en installeer deze. Kan je daarmee weer het internet op is het prima, en kan je de rest binnenhalen op de pc. Drivers voor geluidskaart, en dat soort dingen....

Geplaatst:
Inderdaad, je bent in ieder geval in de goede richting. Maar je hoeft ze niet allemaal te downloaden. Pak voor je netwerkkaart gewoon de kleinste (qua mb's) driver, en installeer deze. Kan je daarmee weer het internet op is het prima, en kan je de rest binnenhalen op de pc. Drivers voor geluidskaart, en dat soort dingen....

Tja en dan nog het probleem met mijn CD La, want ik heb draadloos internet. En die moet ik instaleren op mijn pc via een CD. Hij is niet stuk, want ik heb nu vista erop. En dan doet hij het wel gewoon. Voor de rest zitten er geen krassen enz op de cd. Dus als iemand het probleemw eet. Meld het hier dan A.U.B.

Geplaatst:

Oké ik heb hem dus geinstaleerd en alles doet het dus. Alleen jammer genoeg heb ik geen internet. Als ik mijn PC opstart. Geeft hij de fout aan geen Ethernet Controller gevonden. Dus wat zou ik moeten doen. BTW ik heb draadloos internet.

MVG, Rullez

Geplaatst:

Oké sorry voor de 3 dubbelpost, maar ik heb ondertussen weer Vista, want Xp werkt gewoon niet. Maar nu is mijn internet beeldscherm te groot. Wie weet hoe ik de grootte zo kan aanpassen. Dat alles er precies netjes inzit. En dus niet opgerekt wordt...

Geplaatst:

Welke browser gebruik je ?

Bij IE7 kan je rechts-onderaan in en uitzoomen, zet het daar op 100%. Of bedoel je iets anders ?

Geplaatst:
Welke browser gebruik je ?

Bij IE7 kan je rechts-onderaan in en uitzoomen, zet het daar op 100%. Of bedoel je iets anders ?

Ik heb het al gefixct. Toch bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...