cheetha Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 steeds word ik gedood door die mannen in de greenwood . of ik kom te laat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) steeds word ik gedood door die mannen in de greenwood . of ik kom te laat rij dus naar de wagen maar stop 20 meter voor de aoto en stap uit en schiet met een ak47 bv steeds op de aoto tot dat ze uitstappen en vermoord dan de personen . ps pak dan de deluxo die op het terein staat van de filmstudio. zo heb ik het voltooilt. je moet k nog be brieftaspakken he niet vergeten Bewerkt: 23 december 2007 door dupree Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2007 (bewerkt) neem een MP5 mee om drive-by's uit te voeren op die gasten in de greenwoods trouwens je kan ook net zo goed een busje nemen ofzo in ieder geval een wagen met hoog armor Bewerkt: 28 december 2007 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.