Jump to content

Bestanden bewaren

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

Ik vroeg me af of je ook een aparte back-up map kan maken die je vervolgens ergens opslaat en

dat die tijdens het opnieuw installeren van Windows niet verloren gaat.

Aan gezien ik geen cd of dvd brander heb kan ik het niet op een cd-tje of dvd-tje branden.

Van Johannes47

Bewerkt: door Johannes47
Geplaatst:

Je zou de bestandjes op Rapidshare kunnen uploaden en de links van de downloads in je Signature zetten, dan kun je de bestandjes bewaren. En ik verwacht niet dat de nieuwe windows instalatie 30 dagen duurt, want op Rapidshare kunnen de bestanden 30 dagen op blijven staan. Kortom je heb genoeg tijd op die site. ;)

Geplaatst:
Je zou de bestandjes op Rapidshare kunnen uploaden en de links van de downloads in je Signature zetten, dan kun je de bestandjes bewaren. En ik verwacht niet dat de nieuwe windows instalatie 30 dagen duurt, want op Rapidshare kunnen de bestanden 30 dagen op blijven staan. Kortom je heb genoeg tijd op die site. ;)

Maar kan ik daar 700 MB op opslaan?

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan veel dingen doen:

1. Als je ergens anders een andere computer hebt staan (vriend). Kan je alles op een USB-Stick overbrengen naar de computer van je vriend en weer terug.
  2. Je kan alles op een USB-Stick, PS3, PSP, Fotoapparaat, GSM,... plaatsen als het geen grote bestanden zijn.
  3. Je kan alles uploaden op het internet zoals rapidshare, byethost.nl, voor afbeeldingen Imageshack en je kan ook hotmail gebruiken.
  4. Je kan alles gewoon op een andere schijf zetten als je meer dan één schijf hebt.

Wat je zeker moet doen is inpakken met winrar ! Want dat verlaagd de grootte van je bestanden.

Veel succes !

EDIT: Als je 700 MB inpakt met winrar dan zit je rond de 600 MB en dan kan je 3 accounts maken bij byethost.com (gratis). Elke account brengt 250 MB op en dan kan je alles uploaden en er dan weer afhalen ;) !

Bewerkt: door Woetsha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...