Bierbuikje Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 hey, zijn er ook bestandjes als auto's/skins/maps/enz. enz. met een nederlandse handleiding? aangezien ik niet zo handig ben met die bestandjes. als iemand zo'n bestandje heeft zou die hem dan aan mij kunnen doorlinken (e.v.t. in een privé bericht) alvast bedankt daarvoor. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Wat ook een oplossing is om de Engelse teksten uit de Readme te vertalen met deze vertaalmachine, dat is namelijk erg handig voor de mensen die niet zo goed Engels kunnen. Reageren
claud Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Wat ook een oplossing is om de Engelse teksten uit de Readme te vertalen met deze vertaalmachine, dat is namelijk erg handig voor de mensen die niet zo goed Engels kunnen. ik weet iets beters: download een mod installer van www.gtacrime.nl, even de files opschrijven en tadaa je auto's zitten er in Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 oké bedankt! Reageren
K.O. Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Er zijn natuurlijk ook nederlandstalige sites waar je mods kan downloaden. Zelfs gtaforum zelf heeft een downloadsectie. Voor gedetailleerde nederlandstalige uitleg over hoe je ze in je spel moet zetten, kijk je natuurlijk hier. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Er zijn natuurlijk ook nederlandstalige sites waar je mods kan downloaden. Zelfs gtaforum zelf heeft een downloadsectie. Voor gedetailleerde nederlandstalige uitleg over hoe je ze in je spel moet zetten, kijk je natuurlijk hier. thnx! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 ik heb iets gedownload alleen het hele spel lag eruit, niks deed het meer, gelukkig back-up van het spel dus nu kan ik weer verder... heeft iemand trouwens nog een idee hoe duur gta SA tegenwoordig is? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 ik heb iets gedownload alleen het hele spel lag eruit, niks deed het meer, gelukkig back-up van het spel dus nu kan ik weer verder... heeft iemand trouwens nog een idee hoe duur gta SA tegenwoordig is? San Andreas is tegenwoordig tegen de €20,-. Dat is een koopje voor zo'n goed spel. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 ik heb iets gedownload alleen het hele spel lag eruit, niks deed het meer, gelukkig back-up van het spel dus nu kan ik weer verder... heeft iemand trouwens nog een idee hoe duur gta SA tegenwoordig is? San Andreas is tegenwoordig tegen de €20,-. Dat is een koopje voor zo'n goed spel. dat is goedkoop, zo duur was vice city ook toen ik hem kocht in oktober/november Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.