Tim14 Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Geplaatst: 14 april 2004 heeft het te maken hoeveel je cheats gebruik heeft dat met de ratings te maken? Reageren
Joriz Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Geplaatst: 14 april 2004 Als je cheat komt je ratings in de - Ik weet niet helemaal hoe de telling loopt. Maar iedergeval krijg je voor een heleboel dingen punten en voor cheats gebruik - punten. Reageren
Tim14 Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2004 dus daarom sta ik nog steeds op total liar ik gebruik heel veel cheats stom van mij :angry: Reageren
Siender Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Geplaatst: 20 april 2004 Als je cheat komt je ratings in de -Ik weet niet helemaal hoe de telling loopt. Maar iedergeval krijg je voor een heleboel dingen punten en voor cheats gebruik - punten. maar zonder cheats kun je het toch ook geen 100 procent uitspelen.... :huh: Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2004 ik ben nu het spel ZONDER cheats aan het spele en eigenlijk valt het best mee het is makkelijker dan je denkt... Reageren
djvinnie Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Geplaatst: 20 april 2004 Als je cheat komt je ratings in de -Ik weet niet helemaal hoe de telling loopt. Maar iedergeval krijg je voor een heleboel dingen punten en voor cheats gebruik - punten. maar zonder cheats kun je het toch ook geen 100 procent uitspelen.... :huh: Dan kun je hem juist 100% uit spelen, Als je Cheats gebruikt dan kun je hem niet 100% uitspelen! Reageren
8-Ball Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Geplaatst: 21 april 2004 Als je cheat komt je ratings in de -Ik weet niet helemaal hoe de telling loopt. Maar iedergeval krijg je voor een heleboel dingen punten en voor cheats gebruik - punten. maar zonder cheats kun je het toch ook geen 100 procent uitspelen.... :huh: Dan kun je hem juist 100% uit spelen, Als je Cheats gebruikt dan kun je hem niet 100% uitspelen! Zonder cheats vind ik vice city best moeilijk! Als je heel ver bent met de missies wordt het echt moeilijk! Reageren
Le Freak Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Geplaatst: 21 april 2004 Dat is ook zo bij GTA 3, het is gewoon een kwestie van opnieuw proberen heel de tijd, en dan is het op eens heel makkelijk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.