Jump to content

Ik Zoek een bestand


Fbi-Crew

Recommended Posts

het bestand dat ik zoek is zo'n bestand waar je dinges in kan veranderen bijv. die beveiling die in in het winkelcentrum en op straat ziet lopen dat je die in een gang kan laten lopen ik zoek al heel lang naar het bestand maar ik kan hem niet meer vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dénk dat je het bestand pedgrp.dat bedoelt. Je kunt het vinden in <waar je VC hebt geïnstalleerd>/data/pedgrp.dat. Het bestand kun je openen met kladblok en dan kun je de groepen pedestrians veranderen.

Beschrijf anders het bestand wat gedetailleerder. Zo'n bestand waar je dinges in kan veranderen zegt niet zoveel, haast alle bestanden kun je veranderen. Beveiliging in een gang laten lopen zegt me ook niet zo heel veel.

Misschien bedoel je trouwens het bestand main.scm? Hierin kun je alle missionscripts plaatsen en ook mensen laten spawnen op bepaalde plaatsen. Kijk anders in de Modding Hulp fora, het veranderen van bestanden valt immers onder de modding-sectie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...