Sprunk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 YO, Mijn San Andreas doet vaak heel raar. Namelijk: - Soms doet de ingame-map het niet (je kan dus niet zoomen en de camera verplaatsen) en blijft het ook niet doen. - Soms doet de muis het niet (in het menu óf in het spel) dit kan wel worden verholpen door als de muis het in het spel niet doet het menu in te gaan en weer terug het spel in, maar dat is heel vervelend. - Meestal als het gaat regenen hoor ik alleen nog maar het geluid van de regen en verder niets, ook niet als in schiet ofzo, ik hoor alleen regen. Dit soort dingen zijn erg vervelend, weet iemand hoe ik het kan verhelpen (by the bay, re-installen helpt niet! ) Groeten Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 YO,Mijn San Andreas doet vaak heel raar. Namelijk: - Soms doet de ingame-map het niet (je kan dus niet zoomen en de camera verplaatsen) en blijft het ook niet doen. - Soms doet de muis het niet (in het menu óf in het spel) dit kan wel worden verholpen door als de muis het in het spel niet doet het menu in te gaan en weer terug het spel in, maar dat is heel vervelend. - Meestal als het gaat regenen hoor ik alleen nog maar het geluid van de regen en verder niets, ook niet als in schiet ofzo, ik hoor alleen regen. Dit soort dingen zijn erg vervelend, weet iemand hoe ik het kan verhelpen (by the bay, re-installen helpt niet! ) Groeten Zodra er krassen op de cd zitten zal er niks anders opzitten dan een nieuwr te kopen,hij kost nu 20 eurie dus dat valt mee / Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Voor de geluidstoring is er een manier om dat te verhelpen. Ga naar Start-Uitvoeren en typ dxdiag, ga naar tabblad Geluiden. En zet het op zijn Basisversnelling. Even de moete genomen om een screen te maken: Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 YO,Mijn San Andreas doet vaak heel raar. Namelijk: - Soms doet de ingame-map het niet (je kan dus niet zoomen en de camera verplaatsen) en blijft het ook niet doen. Probeer dan eens inplaats van met de muis te bewegen met de pijltoetsen te bewegen. En hetzelfde met inzoomen/uitzoomen; gebuik dan Page down en Page up inplaats van de scroll. - Soms doet de muis het niet (in het menu óf in het spel) dit kan wel worden verholpen door als de muis het in het spel niet doet het menu in te gaan en weer terug het spel in, maar dat is heel vervelend. Dat probleem heb ik soms ook sinds ik vista heb. Ga naar Options -> Controls -> Mouse Settings doen dan ''Mouse sensitivity'' 1 naar links en weer 1 terug. Meestal kan ik dan weer gewoon met de muis verder. - Meestal als het gaat regenen hoor ik alleen nog maar het geluid van de regen en verder niets, ook niet als in schiet ofzo, ik hoor alleen regen. Probeer >>dit<< bestandje eens te downloaden. Als je hem hebt gedownload uitpakken met >>Winrar<<. Plaats het bestandje in je San Andreas map en vervang het met de oude. Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Probeer dan eens inplaats van met de muis te bewegen met de pijltoetsen te bewegen. En hetzelfde met inzoomen/uitzoomen; gebuik dan Page down en Page up inplaats van de scroll. De muis gaat het bij mij gewoon weer doen als ik even naar het menu ga en dan weer terug. Probeer dan eens inplaats van met de muis te bewegen met de pijltoetsen te bewegen. En hetzelfde met inzoomen/uitzoomen; gebuik dan Page down en Page up inplaats van de scroll. Dit help ook niet, de map reageert gewoon niet op alles wat ik doe Maar iig bedant! Reageren
ikt Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Probeer dan eens inplaats van met de muis te bewegen met de pijltoetsen te bewegen. En hetzelfde met inzoomen/uitzoomen; gebuik dan Page down en Page up inplaats van de scroll. De muis gaat het bij mij gewoon weer doen als ik even naar het menu ga en dan weer terug. Probeer dan eens inplaats van met de muis te bewegen met de pijltoetsen te bewegen. En hetzelfde met inzoomen/uitzoomen; gebuik dan Page down en Page up inplaats van de scroll. Dit help ook niet, de map reageert gewoon niet op alles wat ik doe Maar iig bedant! Sommige muizen hebben dit effect, ik heb dit soms ook. Je moet gewoon op pause drukken, en weer verdergaan. Herhaal dit als je muis nog niet werkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.