Jump to content

marvic

Recommended Posts

Geplaatst:

in los santos op dat grootste gebouw waar je op kunt moet normaal een marvic staan maar bij mij nie

en in las venturas ook het grootste gebou (er staat een klavertje 4 op) moet er ook een marvic staan en ook die staat daar niet

ze eens wat het probleem is

_O_

Geplaatst:

Als de Maverick er staat of niet is afhankelijk van je vaardigheden op de vliegschool, probeer je vaardigheden op de vliegschool eens te verbeteren en kom later terug. Mischien staat de Maverick er dan wel, succes met het vinden van de Maverick. ;)

Geplaatst:
Als de Maverick er staat of niet is afhankelijk van je vaardigheden op de vliegschool, probeer je vaardigheden op de vliegschool eens te verbeteren en kom later terug. Mischien staat de Maverick er dan wel, succes met het vinden van de Maverick. ;)

ik heb bij alles een gouden medajje 8) kzal toch wal eens gaan kijken

Geplaatst:

Of laat jezelf dood gaan en ga dan terug naar de vindplaats van de Maverick, mischien staat de Maverick er dan wel. Want met de AT-400 lukt dit trucje wel. :)

Geplaatst:

Hallo js007,

Ten eerste, welkom op het forum! :tu:

Je hebt het denk ik over de helikopter, Maverick. Ik heb dit ook wel eens, dan moet je gewoon even weg gaan van de vindplaats, ergens saven en dan weer terug en meestal staat de Maverick er dan wel.

Succes! :tu:

Geplaatst:

ik zou graag weten hoe de mensen in san andreas noemen by player.img of gta.img?

1:is het in player img of gta img?

2:hoe noem(en)de file(s)?

Kan iemand mij helpe,,alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Het is gta3.img en models, daar kun je alle namen zien van de personages uit GTA San Andreas. ;) Je kan ook op deze pagina van WikiGTA kijken, daar staan alle personages beschreven uit GTA San Andreas met een foto. :)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Als je GTA helemaal hebt uitgespeelt niet 100 % krijg je die Marverick op dat hoge gebouw !

Teminste bij mij was het wel zo...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...