js007 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) hoe lang duurt het om gta 3 uit te spelen /ik wil eerst een antwoord voor je doet Bewerkt: 24 december 2007 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Dat ligt er aan hoe vaak en hoe lang je GTA 3 speelt, maar een gewone gamer speelt GTA 3 in 15 uur uit denk ik. Reageren
js007 Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Dat ligt er aan hoe vaak en hoe lang je GTA 3 speelt, maar een gewone gamer speelt GTA 3 in 15 uur uit denk ik. merci ik speel er wel veel op ikke Reageren
dupree Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 hangt ervan af wat je eerts doet de storlain of eerst alle andere dingen zoals zijmisie en rampages. Reageren
K.O. Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 hangt ervan af wat je eerts doet de storlain of eerst alle andere dingen zoals zijmisie en rampages. Tuurlijk niet. Wat maakt het nou uit welke volgorde je kiest? Als je eerst de storyline gaat doen en daarna pas de side-missions e.d. ben je net zo lang bezig als andersom. Of je moet door bepaalde side-missions dingen mogelijk maken die storyline-missies makkelijker maken, dat er dan een paar minuten af gaan, maar da's vrij vergezocht. Het hangt er gewoon vanaf hoeveel ervaring je hebt in het spelen. Ken je bepaalde stukken al (of gebruik je informatie (een walktrough) van internet), dan gaat het natuurlijk stukke sneller. Als je alles zelf moet gaan ontdekken haal je wel een hoop uurtjes. Reageren
js007 Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 hangt ervan af wat je eerts doet de storlain of eerst alle andere dingen zoals zijmisie en rampages. Tuurlijk niet. Wat maakt het nou uit welke volgorde je kiest? Als je eerst de storyline gaat doen en daarna pas de side-missions e.d. ben je net zo lang bezig als andersom. Of je moet door bepaalde side-missions dingen mogelijk maken die storyline-missies makkelijker maken, dat er dan een paar minuten af gaan, maar da's vrij vergezocht. Het hangt er gewoon vanaf hoeveel ervaring je hebt in het spelen. Ken je bepaalde stukken al (of gebruik je informatie (een walktrough) van internet), dan gaat het natuurlijk stukke sneller. Als je alles zelf moet gaan ontdekken haal je wel een hoop uurtjes. ik heb al heel veel ervaring met gta , ik speel het al vanaf mijn 10de jaar ik heb bijna alles uitgespeelt ( de verhaallijn ), san andreas 100% vice 100% gta 3 heb ik nog nie Reageren
philip14 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik vond het niet eens doe moeite waard om het uit te spelen Saai Reageren
js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 ik heb hem nu gekocht en het duurde 3 dagen goed he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.