js007 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) hoe ziet phil zijn huis er uit antwoord met een foto in lcs heeft phil een wapen winkel wat is daar op die plaats dan in gta3 ik heb eens gekeken, kom je phil maar 1 keer tegen in het spel ? Bewerkt: 18 januari 2008 door js007 Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) Phil zijn huis is niets anders dan een kleine opbergplaats aan de zee voor wapens, het ligt gelegen in het noorden van Staunton Island. Bewerkt: 23 december 2007 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Phil zijn huis is niets anders dan een kleine opbergplaats aan de zee voor wapens, het ligt gelegen in het noorden van Staunton Island. ik dacht dat het iets groots en legerachtig zou zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Het heeft een klein beetje weg van een legerbasis, maar het bestaat uit niets meer dan een tank en een legervrachtwagen. Verder lijkt het meer op een opbergplaats dan op een legerbasis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 sorry voor een maand oude bump maar voor de topicstarter kan het leuk zijn aangezien ik een screenshot heb gemaakt dit is de opbergplaats zoals DenkAanhenk al zei dus niks speciaals Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 sorry voor een maand oude bump maar voor de topicstarter kan het leuk zijn aangezien ik een screenshot heb gemaaktdit is de opbergplaats zoals DenkAanhenk al zei dus niks speciaals ik heb gta3 intussen al , maar ik vind het toch leuk je kunt er wapens kopen en een tank afhalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.