js007 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 ik heb al een gelijkaardige topic gemaakt maar nu heb ik iets eigenaardigs ondekt /bayside marina op een strand daar spamt een vortex die naar beneden rijd maar ik stop hem door ervoor te rijden en laat hem ontploffen opeens rijd hij verder in het weter zoals een normale vortex maar helemaal ontploft hij rijd een toer in het water en komt dan terug op dezelfde plaats waar hij spamde en dan nog een toer maar dan heb ik hem in het water geschoten met een shotgun dan is hij opeens verdwenen ik denk dat gewoon toeval is maar het is tog vreemd laat mij iets weten Reageren
Koen729 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 En nu in normaal nederlands? Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Ten eerste, ik had wel moeite met lezen. Er staan helemaal geen leestekens en vind het een beetje onduidelijk. Maar ik vind dit ook best raar. Heb je misschien screen ervan? Gebruik je een trainer? Mod je? Cheat je? Reageren
js007 Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 er is gewoon iets vreemds met di vortex op het strand in bayside marina voorde duidelijkheid heb ik hier een paar foto' s :De vortex komt perfekt teruch op de plaats waar ik hem heb laten ontploffen Reageren
Donwell Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Dat klopt, op een zandbank vlakbij Bayside bevind zich een Vortex. Deze staat op het zand en als je goed kijkt, zie je hem ook nog eens schuin liggen. Hierdoor gaat hij rollen en valt het water in. Daar zinkt hij vermoedelijk, en spawnt weer terug, en alles begint weer overnieuw. Je kunt dit vergelijken met de Ghost Cars bij Back 'o Beyond, daar zie je een Glendale van de berg afrijden. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 juist js007 heeft gelijk ik heb hem ook gezien bij bayside heb je sown baai met strand en die loopt schuin het water in die vortrex gaat dus schuin het water in en verzuipt hij spawnt hier dus een beetje raar Reageren
js007 Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Dat klopt, op een zandbank vlakbij Bayside bevind zich een Vortex. Deze staat op het zand en als je goed kijkt, zie je hem ook nog eens schuin liggen. Hierdoor gaat hij rollen en valt het water in. Daar zinkt hij vermoedelijk, en spawnt weer terug, en alles begint weer overnieuw. Je kunt dit vergelijken met de Ghost Cars bij Back 'o Beyond, daar zie je een Glendale van de berg afrijden. hij zonk niet hij bleef varen ik heb het gevolgt Ten eerste, ik had wel moeite met lezen. Er staan helemaal geen leestekens en vind het een beetje onduidelijk. Maar ik vind dit ook best raar. Heb je misschien screen ervan? Gebruik je een trainer? Mod je? Cheat je? geen mods of trainers mijn spel is claen Reageren
Donwell Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Dat klopt, op een zandbank vlakbij Bayside bevind zich een Vortex. Deze staat op het zand en als je goed kijkt, zie je hem ook nog eens schuin liggen. Hierdoor gaat hij rollen en valt het water in. Daar zinkt hij vermoedelijk, en spawnt weer terug, en alles begint weer overnieuw. Je kunt dit vergelijken met de Ghost Cars bij Back 'o Beyond, daar zie je een Glendale van de berg afrijden. hij zonk niet hij bleef varen ik heb het gevolgt Dat hangt er weer af. De ene keer komt hij harder in het water en zakt naar de bodem, de andere keer komt hij er redelijk zacht in. In dat laatste geval, zal de boot doorvaren, zoals dat bij jou was. Het is dus niet altijd gezegd dat hij vaart of zinkt, het hangt er maar net van af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.