Master-mind Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 jumbojet - vliegen - duikvlucht - boem :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 (bewerkt) Is dit niet een beetje een dom topic <_<, er zijn 10 talle manieren zelfmoord te plegen. EDIT: Van een gebouw afspringen, je zelf laten verdrinken, je overlaten rijden door een auto of trein, je door gang's af laten schieten, jezelf opblazen etc, etc. Bewerkt: 14 januari 2005 door barry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 als je het dom vind reageer je toch niet en wat dan nog als er veel manieren zijn daarom juist dit topic :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 jumbojet - vliegen - duikvlucht - boem :ph34r: als ik dood wil heb ik wel een paar manieren alleen het ligt er aan waar ik ben. vliegen-springen- parachute openen-parachute los laten-ohhh noooo -plat zwemmen-verzuipen of ik laat me dood slaan door burgers van San Andreas of een auto slopen en als de auto fikt lekker blijven zitten en aanbranden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 dood laten slaan :blink: lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 - je eigen laten verzuipen - parachute springen zonder parachute, oftewel jezelf te pletter laten vallen de meest gangbare methodes Alleen waarom zou je zelfmoord willen plegen? :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 als je bijvoorbeeld geen zin hebt meer in het spel je kunt hem uitdrukken maar het kan ook leuk zijn om ff op een mooie manier de pijp uit te gaan voor de lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 yeah op treinspoor staan en wachten tot trein komt en als trein snel nadert en ong 1m van je en naartoe springen auw CJ zyn geslacht is gebroken :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 aha dat is een mooie manier nog niet eens aan gedacht ga het morgen meteen ff doen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 wat een geluk dat trein niet uit tv naar je kan springen :rolleyes: ik vind wel jammer dat er geeen zoals zelfmoordaanslagen in GTA SA dan zou pas echt heeel veeeel actie's in GTA SA vb politiekantoor met zelfmoordmensen erin baoum en all police from SA are death :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 ik vind het leuk om de politie uit te dagen, dan een satchel op de politieagent op motor en dan laten volgen en dan als ie dichtbij is BOEM meestal ben je dan zelf ook dood, dat is ook leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 een net bedachte: pak een hele snelle auto, een bullet ofzo, en zet er nirto op. ga dan naar de kraan met de magneet in san fierro (waar je de import/export missie's heb) maak de auto bijna kapot, zodat je allemaal grijze rook ziet. maak de hijskraanmagneet aan de auto vast, en ga in de auto zitte. ga dan je nirto gebruiken, tot je heel erg heen en weer begint te schommelen, misschien raakt ie dan heel hard de zijkant van de hijskraan, waardoor ie in brand komt te staan, en dan hang je daar snappe jullie em?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 een net bedachte:pak een hele snelle auto, een bullet ofzo, en zet er nirto op. ga dan naar de kraan met de magneet in san fierro (waar je de import/export missie's heb) maak de auto bijna kapot, zodat je allemaal grijze rook ziet. maak de hijskraanmagneet aan de auto vast, en ga in de auto zitte. ga dan je nirto gebruiken, tot je heel erg heen en weer begint te schommelen, misschien raakt ie dan heel hard de zijkant van de hijskraan, waardoor ie in brand komt te staan, en dan hang je daar snappe jullie em?? ja :lol: had ik ook ooit gedaan die kraan aan import export crane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 een net bedachte:pak een hele snelle auto, een bullet ofzo, en zet er nirto op. ga dan naar de kraan met de magneet in san fierro (waar je de import/export missie's heb) maak de auto bijna kapot, zodat je allemaal grijze rook ziet. maak de hijskraanmagneet aan de auto vast, en ga in de auto zitte. ga dan je nirto gebruiken, tot je heel erg heen en weer begint te schommelen, misschien raakt ie dan heel hard de zijkant van de hijskraan, waardoor ie in brand komt te staan, en dan hang je daar snappe jullie em?? ja :lol: had ik ook ooit gedaan die kraan aan import export crane had ik ook al is gedaan zonder nitro, maar is er ook een trukje dat hij wat boven de grond hangt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ik doe altijd zelfmoordterrorist acties. Dan laat ik politie komen. Stap ik uit m'n auto, plak ik bommen overal om me heen. En als de politie dichtbij komt? *Click* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.