Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 de code voor zelfmoord ook handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 W.T.C Style Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 en dat houdt in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 World Trade Center manier <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 respect voor degene die gestorven zijn man :blink: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ik vind echt heel erg jammer dat er geen gebouwen instorten kun :rolleyes: anders satchels in een hele hoge gebouw overal leggen en cj staat helemaal bovenaan op dak vb meer dan 10000satchels over heel onderaan van gebouw en click instorten en cj gaat mee instorten :rolleyes: en kijk dan naar beneden echt insortenacties vind ik pas echt toffer aan spelletjes ook met vliegtuigen zoals AT400 inboren op de hoogste politiegebouw van 1000m hoog :rolleyes: ik hoop dat zoiets in toekomstige GTA gebeurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 dat zou wel mooier zijn maar ik denk dat rockstar dat teveel werk zal gaan vinden of het is totaal niet mogelijk en nadat hebt gebouw is gesloopt moet het ook weer gemaakt worden dat vergt veel energie voor de computer zelf wel goed idee dat alles wat je ziet kapot kan ik mis zelf nog kogel gaten in de auto's zoals in driver 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 :lol: plakbom op de muur klevben en er gaan tegen staan en dan laten exploderen lekker snel:lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Rockets op de grond onder je schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 de zelfmoord code gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 auto's in een kringetje doen allemaal satchel charges daar neerleggen Detonator pakken in om de kring heen rennen en dan op O drukken kijken bij welke auto je dood ben gegaan (een heel ritueel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 stapje voor stapje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 6 sterren blijf staaan legermannetje komt met M4 nou dan ben je zo dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Gewoon naar een een hoge berg gaan en je eraf laten vallen, of je gaat gewoon duiken en je laat je verdrinken.. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Vandaag heb ik per toeval zelmoord gepleegd op een originele manier: Ik zat in een auto en terwijl hij aan het rijden was sprong ik eruit vlak voor men auto tegeneen huis vloog. Op de ""n of andere manier kwam ikzelf onder men auto terecht. Langzaam aan ging ik dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.