GTA Monster Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Hallo, lange tijd geleden dat ik op het forum was geweest! Maar ik zit hier met 7 ISO bestanden die ik heb geconverteerd met MagicISO. Nu is het probleem dat VMware hem alleen in een .img formaat wil lezen... Dus nu is de vraag .. Waar kan ik in hemelsnaam een converterder downloaden van ISO naar IMG IMG = Floppy Disk exstensie Reageren
Woetsha Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Je zegt zelf dat je met 7 iso bestanden zit ! Pak ze dan uit met winrar . Reageren
GTA Monster Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Je zegt zelf dat je met 7 iso bestanden zit ! Pak ze dan uit met winrar . Dat bedoel ik niet ... Ik moet een converterter hebben van ISO naar IMG Of wat dat bestanden naar IMG converteert... Reageren
Woetsha Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Hier heb je onderaan allemaal programma's ! Reageren
GTA Monster Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Hier heb je onderaan allemaal programma's ! Ok, ik ga even checken... Alvast bedankt, hé! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.